اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر:

حماسه 13 آبان قدرت پوشالی مستکبران را به سخره گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر گفت: حماسه 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، قدرت پوشالی زورگویان و مستکبران جهانی را نیز به سخره گرفت.

حماسه 13 آبان قدرت پوشالی مستکبران را به سخره گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، مجید مرادی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های 13 آبان با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام، معادلات سیاسی آمریکا را به هم ریخت، اظهار داشت: جوانان نباید هرگز تصور کنند که آمریکا دست از مبارزه با ایران اسلامی برداشته است، چرا که در نهاد آمریکا و ایادی آن کینه و دشمنی موج می‌زند.

وی با تاکید بر لزوم گرامیداشت روز 13 آبان خاطرنشان کرد: دانشجویان مسلمان و متعهد ایرانی در آن روز پرچمدار حرکتی شدند که تحولی بزرگ را در پی داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر سربلندی و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران را مرهون هوشیاری و ایستادگی جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان ایرانی پیرو خط امام در 13 آبان 1358 دانست و ابراز داشت: حماسه باشکوه دانشجویان در تسخیر سفارت آمریکا، نه تنها معنای توانستن را بار دیگر احیا کرد بلکه قدرت پوشالی زورگویان و مستکبران جهانی را نیز به سخره گرفت.

وی حفظ وحدت ملی، استقامت، مقاومت در برابر توطئه‌های استکبار جهانی و اطاعت از رهبری را پیام یوم‌الله 13 آبان خواند و تصریح کرد: مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و تفکر استکباری، راهبردی است که ملت ایران با الهام از آموزه‌های جاودان امام راحل و مقام معظم رهبری آموخته است.

مرادی با اشاره به حرکت مداوم ایران اسلامی برای رسیدن به قله‌های پیشرفت بر مبنای اعتقاد دینی خود خاطرنشان کرد: حضور یکپارچه و گسترده مردم در راهپیمایی روز 13 آبان با توجه به توطئه‌های همیشگی دشمنان این پیام را می‌دهد که مردم غیور ایران هنوز به ارزش‌ها و اصول خو‌د بیش از گذشته پایبند هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر ضمن دعوت از همه آحاد جامعه برای حضور در راهپیمایی 13 آبان بیان داشت: مردم با حضور خود در این راهپیمایی ضمن محکوم کردن سیاست‌های زیاده‌خواهانه استکبار جهانی با آرمان‌های امام راحل و شهدای گران‌قدر انقلاب تجدید بیعت می‌کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول