اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون احیای امر به معروف همدان:

ایجاد دبیرخانه 30 مهر همدان مانع تحریف این حماسه می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر همدان گفت: ایجاد دبیرخانه فعال در زمینه 30 مهر همدان می‌تواند مانع تحریف و مصادره مطلوب این واقعه ‌شود.

ایجاد دبیرخانه 30 مهر همدان مانع تحریف این حماسه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت 30 مهر همدان، شاهد عینی رخداد 30 مهر در همدان ضمن تشریح این حماسه ارزشی اظهار کرد: به نظر می‌رسد تشکیل دبیرخانه دائمی در پاسداشت این حماسه ماندگار می‌تواند به بصیرت‌افزایی و تقویت غیرت دینی نسل امروز در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بینجامد.

محمدجواد بیات افزود: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همدان می‌تواند با بهره‌گیری از تجارب گرانسنگ نسل دهه نخست انقلاب اسلامی سکاندار ایجاد یک دبیرخانه دائمی در زمینه ستاد 30 مهر باشد.

وی ادامه داد: اتحادیه می‌تواند در زنده نگه داشتن جنبش دانش‌آموزی 30 مهر در پرتو رهنمودهای ولی فقیه زمان «حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای» به شناسایی و به کارگیری ظرفیت‌های نهادها، ادارات و تشکل‌های مردم نهاد با مشارکت مردم به ساخت مستند از شاهدان عینی، چاپ و انتشار کتاب، تمبر و ثبت در تقویم رسمی کشور نظیر سالروز قیام مردم تبریز، قیام مردم قم و... بپردازد.

معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر همدان بر لزوم ایجاد فرصت ملاقات دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردمی استان با مقام معظم رهبری در راستای انتقال مفاهیم و اهداف حماسه 30 مهر به دانش‌آموزان در مقابله با جنگ نرم نیز تأکید کرد.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: ایجاد دبیرخانه فعال در زمینه 30 مهر همدان می‌تواند مانع تحریف و مصادره مطلوب این واقعه شده و تبیین صحیح این حماسه مطابق واقعیت، آنچه که رخ داده را به خوبی نشان می‌دهد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول