اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راهپیمایی کم‌نظیر مردمی در محکومیت هتک حرمت به پیامبر(ص)

حجازی: حماسه امروز مردم گچساران حال و هوای بهمن 57 را داشت

خبرگزاری فارس: امام جمعه گچساران گفت: حماسه غرورآفرین امروز مردم ولایت‌مدار شهرستان گچساران در محکومیت هتک حرمت به ساحت پیامبر، حال و هوای بهمن سال 57 را با خود به همراه داشت.

حجازی: حماسه امروز مردم گچساران حال و هوای بهمن 57 را داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی پیش از ظهر امروز در جمع پرشور راهپیمایان گچسارانی که در ابراز انزجار از اهانت به ساحت مقدس رسول خدا (ص) به خیابان‌ها آمده بودند، اظهار کرد: شکوه و عظمتی که امروز مردم ولایت‌مدار، شهیدپرور و فرهیخته گچساران در اعتراض به اهانت به ساحت مقدس پیامبر خدا (ص) رقم زدند، همه را به وجد آورد و سبب خوشحالی همه ما شد.

وی با بیان اینکه حماسه غرورآفرین امروز مردم ولایت‌مدار شهرستان گچساران حال و هوای بهمن سال 57 را با خود به همراه داشت، افزود: امروز مردم گچساران با یک ازدحام بسیار مقدس و محکم در دفاع از حریم مقدس حضرت محمد (ص) به خیابان‌ها آمدند و بار دیگر حماسه‌ای بزرگ را به ثبت رساندند.

حجازی با تشکر از آحاد مردم گچساران برای حضور حماسی خود در راهپیمایی امروز تصریح کرد: حضور حماسی مردم گچساران در راهپیمایی امروز سبب کوری چشم دشمنان پیامبر خدا (ص) و نا امیدی آنان شد و عزت و اقتدار اسلام را به رخ جهانیان کشیدند.

امام جمعه گچساران بیان کرد: دنیای استکبار در یک مخمصه‌ای که برون رفت از آن را تصور نمی‌کند، افتاده است و امروز با عنایت خداوند و پیامبر اکرم (ص) و به وسیله ملت اسلامی ایران عزت اسلام در عالم چند برابر شده است.

وی افزود: دشمنان اسلام و پیامبر خدا (ص) در اندیشه‌ها و روش‌های بی‌تدبیر و دور از منطق خود غرق شده و چاره‌ای برای خروج خود از این باتلاق ندارند.

* مخالفت با پیامبر، دشمنی با خداوند است

حجازی در بخش دیگری از سخنان خود و با اشاره به قطع برنامه‌های برون مرزی صدا و سیمای ایران توسط دشمنان عنوان کرد: به دلیل مخابره شدن فریاد حق‌خواهی مسلمانان در رسانه ملی، دشمنان در برابر این قدرت ناتوان و ناچار شدند مانند ابولهب در آن زمان که سخنان پیامبر را سانسور می‌کرد، برنامه‌های برون مرزی صدا و سیما و در واقع ارتباط کشور ما را با جهان قطع کنند که این کار آنان خلاف قوانین بین‌المللی است.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه ایران اسلامی نقطه تفکر و بیداری جهان است چون کشور ایران وابسته به ولایت فقیه است، تأکید کرد: ایران سرچشمه بیداری کشورهای اسلامی است و همه ملت‌های جهان باید از کشور ایران درس بگیرند.

وی با اشاره به دیدار دبیرکل سازمان ملل با رهبر معظم انقلاب گفت: دبیرکل سازمان ملل در این دیدار خطاب به رهبر انقلاب گفت که فقط شما می‌توانید جهان را به خوبی اداره کنید و به غیر شما هیچ کس قادر به اداره این جهان نیست.

حجازی با بیان حدیثی از حضرت امام سجاد (ع) که فرمودند «دشمنان ما احمق هستند و تدبیر سیاسی ندارند»، افزود: جسارت و توهینی که به پیامبر خدا (ص) شد، قلوب همه مسلمین عالم را جریحه‌دار کرد و عزت و اقتدار هر چه بیشتر اسلام و نابودی دشمنان را به دنبال داشت.

امام جمعه گچساران اظهار کرد: توهین به پیامبر خدا (ص) توهین به تمام انبیای الهی و مسلمین و مخالفت با پیامبر و دشمنی با خداوند است.

به گزارش فارس، در پایان راهپیمایی قطعنامه هشت ماده‌ای قرائت و راهپیمایان با شعار «الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر» آن را تأیید کردند و همچنین پرچم رژیم صهیونیستی توسط راهپیمایان به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول