اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

حماسه 30 مهر به عنوان نماد همدان معرفی شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ‌ـ امنیتی استاندار همدان گفت: حماسه 30 مهر همدان باید به عنوان نماد استان همدان به کشور معرفی شود.

حماسه 30 مهر به عنوان نماد همدان معرفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی پیش از ظهر امروز در مراسم تغییر نام دبیرستان حجاب به نام 30 مهر در همدان اظهار داشت: باید حماسه 30 مهر استان همدان به کشور معرفی شود و سالانه به همین مناسبت با رهبر معظم انقلاب دیدار داشته باشیم.

وی با اشاره به رهبری مقتدر امام خمینی(ره) گفت: وقتی نفوذ کلام امام خمینی در جامعه پیچید به مردم جرأت مقابله با نظام طاغوت را داد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان افزود: ظلم و ستم نظام طاغوت دین و ناموس و وطن مردم ایران را از آنها گرفته بود و هر که در مقابل آنها قرار می‌گرفت را نابود می‌کرد اما دانش‌آموزان با تکیه بر ایمان خود آغازگر حرکت عظیمی شدند.

وی دانش‌آموزان را پیشگامان آغاز حرکت‌های انقلابی دانست و گفت: هرگاه دانش‌آموزان به خیابان‌ها ریختند سایر اقشار جامعه نیز به پشتیبانی از آنها تظاهرات کردند.

وی در پایان سخنانش وجود حوزه علمیه در خیابان شهدا را علت آغاز این حماسه از این خیابان دانست و گفت: در تمام مقاطع روحانیت پشتوانه جدی مردم بوده است.

انتهای پیام/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول