اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه برگزاری همایش 30 مهر

نمایشگاه حماسه 30 مهر همدان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول مدیریت اسناد و کتابخانه ملی غرب کشور گفت: در حاشیه همایش 30 مهر همدان، نمایشگاه حماسه 30 مهر افتتاح می‌شود.

نمایشگاه حماسه 30 مهر همدان افتتاح می‌شود

حسن افشار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در راستای انتقال فرهنگ شهید و شهادت به نسل‌های بعدی انقلاب و همچنین تبیین حماسه 30 مهر ماه 57 که به دست دانش‌آموزان استان همدان در تاریخ به عنوان یک سند ماندگار به ثبت رسید نمایشگاه حماسه 30 مهر ماه در حاشیه همایش 30 مهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه وظیفه ما انتقال آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا به جوانان و نوجوانان است، عنوان کرد: نمایشگاه حماسه 30 مهر سعی دارد تا با جمع‌آوری اسناد و مدارک و حتی خبر‌هایی که نشریات در آن زمان در خصوص این واقعه کار کردند، به شکل تصویر و با استفاده از عکس و فیلم کوتاه این حماسه را به نسل‌های جدید انتقال دهد.

کارشناس مسئول مدیریت اسناد و کتابخانه ملی غرب کشور تصریح کرد: این نمایشگاه با همکاری تمام دستگاه‌های استان همدان از جمله بنیاد شهید، ثبت احوال، آموزش و پرورش و ... صورت می‌گیرد تا اسناد و مدارک و جزئیاتی که مرتبط با 30 مهر ماه است را در نمایشگاه به معرض دید عموم بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فرصتی است تا بتوانیم حرکت انقلابی دانش‌آموزان استان همدان علیه رژیم ستمشاهی و همچنین ثبت استان همدان در تاریخ به عنوان یک استان انقلابی در گذشته را معرفی کرده و به یادگار بگذاریم.

افشار در پایان سخنانش گفت: همزمان با افتتاح نمایشگاه در همدان نمایشگاه دیجیتال در سایت سازمان اسناد ملی برگزار می‌شود و قابل ذکر است که اسناد و مدارکی که در این نمایشگاه در معرض دید قرار می‌گیرد تاکنون در هیچ جایی منتشر نشده است.

انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول