اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی رودبار خبر داد

احداث مسکن برای 149 مددجوی بهزیستی رودبار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان رودبار گفت: برای 149 معلول و مددجوی این شهرستان مسکن احداث شده است.

احداث مسکن برای 149 مددجوی بهزیستی رودبار

محمد مسلمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رودبار با اشاره به اینکه اداره بهزیستی این شهرستان در سال 85 از شهرستان کهنوج جدا و مستقل شده است، اظهار داشت: احداث و تجهیز ساختمان این اداره هم‌اکنون در حال انجام است.

وی افزود: در راستای رفاه حال معلولان و مددجویان، مجتمع روستایی باران کویر زهکلوت مستقل و راه‌اندازی و پرونده‌های بخش جازموریان نیز به این مجتمع منتقل شده است.

مسلمی با بیان اینکه تا سال 85 هیچ مهدکودکی در این شهرستان وجود نداشت، تصریح کرد: اکنون 17 مهدکودک در شهرستان رودبار راه‌اندازی شده که دو مهد آن شهری و 15 مهد روستایی هستند.

وی با اشاره به احداث مسکن برای 149 معلول و مددجوی این شهرستان ابراز داشت: این مسکن‌ها در قالب 130 واحد طرح کپرزدایی، 13 واحد از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری با تجهیز وسایل به صورت بلاعوض و شش واحد مسکن مهر احداث شدند.

مسلمی عنوان کرد: همچنین در 30 روستای شهرستان رودبار در راستای شناسایی معلولان با همکاری دهیاری‌ها شورای مبتنی بر جامعه تشکیل شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رودبار با بیان اینکه به 44 نفر از مددجویان این اداره سرمایه کار بلاعوض به مبلغ 350 میلیون ریال اعطا شده است، گفت: برای ساخت سرویس بهداشتی به 60 نفر از مددجویان نیز مبلغ 240 میلیون ریال پرداخت شده است.

مسلمی با اشاره به اعطای تسهیلات اشتغال به هفت نفر از مددجویان بیان داشت: همچنین سه دستگاه موتور سه‌چرخ به سه نفر از معلولان اعطا شده است.

وی اذعان داشت: راه‌اندازی دو گروه همیار و اجرای طرح توانمندسازی اجتماع‌محور در چهار محله شهرستان رودبار از دیگر فعالیت‌های اداره بهزیستی شهرستان رودبار است.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول