اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد تعاون زندان‌های کرمان:

باید برای اشتغال مددجویان زندانی گام برداریم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بنیاد تعاون زندان‌های استان کرمان اشتغال را از اساسی‌ترین کارها برای مددجویان دانست و گفت: ما باید تمام سعی و تلاش خود را در راستای اشتغال و حرفه‌آموزی مددجویان به کار ببریم.

باید برای اشتغال مددجویان زندانی گام برداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت به نقل از روابط عمومی اداره زندان جیرفت، مهدی شجاعی ضمن بازدید از زندان جیرفت وضعیت اشتغال و حرفه‌آموزی این زندان را مورد بررسی قرار داد و با اشاره به اینکه سیاست کاری بنیاد تعاون ایجاد اشتغال و تولید کارگاه‌های تولیدی است، اظهار داشت: باید در این مسیر گام‌های مؤثری برداریم.

وی اشتغال را به عنوان یکی از اساسی‌ترین کارها برای مددجویان دانست و ادامه داد: ما باید تمام سعی و تلاش خود را در راستای اشتغال و حرفه‌آموزی مددجویان به کار ببریم تا قسمتی از مشکلات اقتصادی آنان کاسته شود.

شجاعی بیان داشت: با اشتغالزایی مددجویان می‌توان از آنان و خانواده‌های آنان حمایت کرد.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندان‌های استان کرمان همچنین از اردوگاه اشتغال علی‌بن ابیطالب و زندان باز آبحیات بازدید کرد.

شجاعی از ایجاد کارهایی مانند دامداری، مرغداری، پرورش بوقلمون، کشت گلخانه، پرورش قارچ، کشت غلات و کارگاه تولید نان سنتی برای مددجویان خبر داد و اعلام کرد: در زمینه ایجاد اشتغال از همکاری و مشارکت بخش خصوصی نیز استقبال می‌شود.

حسین برشان رئیس اداره زندان جیرفت نیز با بیان اینکه همکاری اداره زندان و بنیاد تعاون می‌تواند در کاهش معضلات اجتماعی جامعه بسیار مؤثر باشد، افزود: با همدلی این دوهدف اصلی سازمان زندان‌ها که اصلاح و تربیت و بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه است، تحقق یابد.

در این بازدید طی حکمی محمود بیدشکی به عنوان مسئول زندان باز آبحیات منصوب شد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول