اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان سمنان خبر داد

ایجاد 700 فرصت شغلی برای مددجویان سمنانی

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان سمنان از ایجاد 701 مورد شغل برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان در سال‏جاری خبر داد.

ایجاد 700 فرصت شغلی برای مددجویان سمنانی

محمد بلوچی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی استان سمنان در راستای سیاست‏های توانمندسازی خانواده‏های زیرپوشش خود، در سال‏جاری 701 فقره شغل برای مددجویان این استان ایجاد کرده است.

وی بیشترین آمار اشتغال ایجاد شده را در شهرستان‏های شاهرود و سمنان اعلام کرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان سمنان گفت: از مجموع شغل‏های ایجاد شده در استان سمنان، 45 فقره در بخش صنعت، دو فقره در امور ساختمانی، 188 فقره در زمینه خدمات عمومی، 238 فقره در بخش کشاورزی، یک فقره در زمینه آب، برق و گاز، هفت فقره حمل و نقل و 220 فقره در زمینه‏های خدماتی، رفاهی و مشاغل خانگی است.

پیش‏تر نیز رئیس اداره حمایت‏های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی استان سمنان از معافیت 81 نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد از خدمت سربازی خبر داده بود.

محمدابراهیم یوسفیان اظهار کرد: در شش ماه نخست امسال، 81 نفر از جوانان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان سمنان از خدمت سربازی معاف شدند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول