اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با دعای ندبه صورت می‌گیرد

برگزاری گرامیداشت شهدای سادات در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)

خبرگزاری فارس: در آستانه عید سعید غدیرخم ویژه برنامه بزرگداشت شهدای سادات جمعه این هفته همراه با دعای پرفیض ندبه در مهدیه گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

برگزاری گرامیداشت شهدای سادات در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از اداره فرهنگی گلزار شهدای بهشت زهرا (س)، در آستانه عید غدیرخم و همزمان با روز ولایت و امامت مردم قدرشناس کشورمان به منظور سپاس‌گزاری به دیدار والدین شهدای سادات می‌روند و با حضور در جوار مزار 14 هزار شهید سادات با عطرافشانی، قرائت دعا و فاتحه، یاد و نام شهدای والامقام را گرامی می‌دارند.

برگزاری یادواره شهدای سادات در تعدادی از استان‌ها، قرائت دعای ندبه در جوار مزار شهدای سادات و توزیع کارت‌های مزین به تصاویر شهدا و بخشی از وصایای آنان در بین حاضرین در مراسم بخشی از برنامه‌های گرامیداشت یاد و نام شهدای سادات است.

بر پایه این گزارش، این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و امت حزب‌الله و مداحی حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی صادقی به ‌همت خانه شهید برگزار می‌شود و در پایان مراسم امت حزب‌الله و همیشه در صحنه ایران اسلامی جهت تجدید میثاق با شهدا بر سر مزار شهدای سادات حاضر شده و با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره آنان را گرامی می‌دارند.

شهیدان سادات سید محمد حسینی بهشتی، سید علی اندرزگو، سید مجتبی هاشمی، سید حسین، محمد و رضا دستواره، سید محمدعلی جهان‌آرا، سید مرتضی آوینی، سید اسدالله لاجوردی، سید موسی نامجوی و پنج شهید سادات سجادیان و جمع دیگری از شهدای سادات در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرمیده‌اند.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول