اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یادواره شهید تهرانی‌مقدم مطرح شد

خودکفایی ایران در ساخت انواع موشک‌ / شهید‌مقدم در حمایت از رهبری هیچگاه خسته نمی‌شد

خبرگزاری فارس: برادر شهید تهرانی مقدم گفت: برادرم به من می‌گفت باید کاری کنیم که رهبری همیشه پر قدرت باشند و آن زمان که دستاورد او بهره‌برداری شد، رهبری با قدرت به دشمن گفتند که جواب تهدید را با تهدید می‌دهیم.

خودکفایی ایران در ساخت انواع موشک‌ / شهید‌مقدم در حمایت از رهبری هیچگاه خسته نمی‌شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد تهرانی‌مقدم ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید حسن تهرانی مقدم و شهدای غدیر در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری، اظهار داشت: به برکت خون شهدا امنیت کامل در کشور برقرار است.

وی با بیان اینکه اگر توفیقی داریم که در مملکت امام زمان تنفس می‌کنیم به برکت همین خون‌ها است، متذکر شد‌: هنوز چهره شهید تهرانی مقدم برای مردم ما آشکار نشده و این یکی از ابعاد مخفی این شهید بزرگوار است.

برادر تهرانی مقدم با اشاره به اینکه  این شهید بزرگ مانند مقتدایش، حضرت علی (ع) ابعاد مختلف، متفاوت و متضادی داشت، ادامه داد: شهید تهرانی مقدم دستگیر مستضعفان و محرومان بود.

وی با بیان اینکه سیر سلوک آن شهید از مسجد آغاز شد، اضافه کرد: در یک مجله جنوب تهران، بخش فرهنگی یک مسجد را برعهده گرفت.

تهرانی مقدم با اشاره به اینکه شهید تهرانی مقدم در پیروزی انقلاب با فرهنگ امام آشنا شد، گفت: نقش مؤثری در پیروزی انقلاب داشت و پس از آن هم در جبهه مقابله با صدام، حضور فعال داشت و آبدیده شد.

وی با بیان اینکه شهید تهرانی مقدم پس از جنگ در سازمان جهاد خودکفایی به اوج رسید، اظهار داشت: جهت نشاط جامعه و آمادگی رزمی جوانان، در عرصه ورزش هم مسئولیت پذیرفت و خدمت‌ها کرد.

برادر شهید حسن تهرانی مقدم یادآور شد: برادرم به من می‌گفت باید کاری کنیم که رهبری همیشه پر قدرت باشند و آن زمان که دستاورد او بهره‌برداری شد، رهبری با قدرت به دشمن گفتند که جواب تهدید را با تهدید می‌دهیم.

وی با بیان اینکه شهید تهرانی مقدم پروژه‌ها را برون سپاری می‌کرد، ادامه داد: سعی داشت از همه نخبگان کشور، به انواع مختلف استفاده کند به طوری که اکنون ما جزء چند کشوری هستیم که در دنیا این تکنولوژی برتر را دارند.

تهرانی مقدم با اشاره به اینکه برادر شهیدم همواره می‌گفت که ما باید پا در جای پای رهبری بگذاریم، متذکر شد: در این مسیر هیچگاه خسته نمی‌شد.

وی گفت: چندی قبل برادر شهیدم را در خواب دیدم و از او پرسیدم آیا امیر مؤمنان آمد و دستت را گرفت و او با لبخندی پاسخ داد « مولایم آمد و دستم را گرفت و جای من بسیار خوب است».

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول