اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی:

ششمین جشنواره هشتمین خورشید ولایت در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت: ششمین جشنواره هشتمین خورشید ولایت برای دانش‌آموزان داخل و خارج از کشور در مشهد برگزار می‌شود.

ششمین جشنواره هشتمین خورشید ولایت در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید علی مدنی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ششمین جشنواره هشتمین خورشید ولایت برای دانش‌آموزان داخل و خارج از کشور در مشهد برگزار می‌شود.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی افزود: آغاز طرح و اطلاع‌رسانی این جشنواره با دهه کرامت شروع شده و ارسال آثار به دبیرخانه تا پایان آذرماه ادامه دارد.

مدنی اعلام نتایج را در اسفند ماه عنوان کرد و گفت: سرود، نقاشی، دلنوشته نامه‌ای به امام رضا(ع)، عکس، وبلاگ‌نویسی، شعر، خط‌ تحریر و قصه‌نویسی از رشته‌های شرکت در این جشنواره است که دانش‌آموزان مقطع ابتدایی می‌توانند در رشته‌های دلنوشته، نقاشی و خط ‌تحریر شرکت کنند و دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و متوسطه امکان شرکت در رشته‌های مختلف را خواهند داشت.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی در ارتباط با اهداف برگزاری جشنواره هشتمین خورشید ولایت اظهار کرد:  ابراز ارادت به ساحت مقدس علی بن موسی‌الرضا(ع) در قالب‌های هنری، بسترسازی برای بروز استعداد جوانان و نوجوانان و جهت‌دهی آن‌ در مسیر دینی و مذهبی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره دانش‌آموزی است.

مدنی با اشاره به برگزاری دوازدهمین اردوی هماهنگ رضویون مدارس امام رضا(ع) گفت: از 7 تا 13 آبان ماه 6 هزار دانش‌آموز مدارس امام رضا(ع) به اردوی هماهنگ رضویون با محوریت نماز، اذان و نحوه وضو گرفتن می‌روند که تعدادی روحانی نیز برای آموزش در محل حضور دارند.

وی افزود: این اردو برای تمام مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود که دانش‌آموزان مقطع ابتدایی به اردوگاه ثامن‌الحجج(ع) و مقاطع راهنمایی و متوسطه به اردوگاه شهید بهشتی گلمکان می‌روند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول