اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

راهپیمایی 13 آبان در راستای ‌حمایت از ولایت‌ است ‌

خبرگزاری فارس: فرماندار راور 13 آبان را ‌انقلاب دوم در ایران دانست و گفت: حضور در راهپیمایی 13 آبان به منظور دفاع از ولایت ‌فقیه است.

راهپیمایی 13 آبان در راستای ‌حمایت از ولایت‌ است ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمد‌رضا شریفی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ‌با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته علیه کشورمان را جنگی بزرگ‌تر از جنگ تحمیلی بیان کرد و اظهار داشت: با وجود تلاش دشمن در راستای فاصله‌اندازی بین اعتقادات ملت نسبت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی‌، ملت ایران با اقتدار پشت‌ مقام معظم رهبری‌ در مقابل حرکت دشمن ایستادگی کرده و دست از پایداری و مقاومت خویش بر نمی‌دارند.

وی با اشاره به روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی، 13 آبان را به عنوان انقلاب دوم در کشور دانست و بر مشارکت و حضور اقشار جامعه به ویژه دانش‌آموزان در مراسم راهپیمایی روز جمعه هفته جاری به منظور دفاع از ولایت‌فقیه و آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان همیشه جاوید ‌تاکید کرد.

شریفی یکی از اقدامات صورت گرفته در شهرستان راور را جذب اعتباری بالغ بر 870 میلیون ریال به منظور تجهیز تعدادی از مدارس سطح شهر به سیستم آموزشی نوین با خرید و نصب 11 تخته هوشمند و 9 ویدیو پروژکشن بیان کرد.

وی ابراز داشت: تخصیص اعتبار لازم ‌برای افزایش میزان هوشمند‌سازی کلاس‌های شهرستان راور در سال جاری نیز در دست انجام است.

علی آبادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان راور نیز به سال آغاز تحول بنیادین در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: با توجه به تدابیر صورت گرفته ‌در مدارس شهرستان هم‌اکنون با مشکل کمبود فضای آموزشی مواجه نیستیم و با ادغام برخی کلاس‌های درسی مشکل تامین نیروی انسانی نیز رفع شده است. 

وی افزود: با توجه به اهمیت روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی و نظر به برنامه‌ریزی صورت گرفته دانش‌آموزان راوری همزمان با سراسر کشور در مراسم روز جمعه حضوری چشمگیر دارند و بار دیگر با تمام وجود بر حمایت خود از مقام معظم رهبری تاکید می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول