اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کهنوج عنوان کرد

مشاهده اوج ولایت‌مداری در وصیت‌نامه شهدای دانش‌آموز

خبرگزاری فارس: امام جمعه کهنوج گفت: زمانی که انسان وصیت‌نامه شهدای دانش‌آموز را مطالعه می‌کند، اوج ایمان، ولایت‌مداری و درس گرفتن از جریان کربلا را مشاهده می‌کند.

مشاهده اوج ولایت‌مداری در وصیت‌نامه شهدای دانش‌آموز

حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهنوج با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: به فرموده امام راحل «زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست» و شهدای الگوی نسل جوان و مردم هستند.

وی افزود: از آنجا که یکی از روش‌های مهم در تربیت روش الگویی است اگر ما بتوانیم این الگوها را در ابعاد مختلف به ویژه نسل جوان و نوجوان عرضه کنیم تاثیر بسیاری ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت دارد.

امام جمعه کهنوج تصریح کرد: در کهنوج 17 شهید دانش‌آموز داریم که همه آنها در خانواده‌های متدین و با سختی بزرگ شدند و توانستند در جبهه‌های جنگ و جهاد حضور پیدا کرده و جان خود را فدای انقلاب اسلامی کنند.

افشارمنش ابراز داشت: لازم است مسئولان بسیج دانش‌آموزی زمینه بازدید دانش‌آموزان مدارس را از خانواده شهدا فراهم کنند و وصیت‌نامه‌ها و زندگی‌نامه‌های این شهدای بزرگ در صبحگاه مدارس قرائت شود که همه ما بتوانیم از این ذخایر معنوی به عنوان الگو بهره ببریم.

وی اظهار داشت: زمانی که انسان وصیت‌نامه شهدای دانش‌آموز را  مطالعه می‌کند، اوج ایمان، ولایت‌مداری و درس گرفتن از جریان کربلا را مشاهده می‌کند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول