اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

مسئولان برنامه‌های شاد برای دهه ولایت برنامه‌ریزی کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه چرام با اشاره به اهمیت مقوله ولایت و همچنین لزوم برگزاری مناسب هفته ولایت گفت: مسئولان برنامه‌های شاد برای دهه ولایت برنامه‌ریزی کنند.

مسئولان برنامه‌های شاد برای دهه ولایت برنامه‌ریزی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، ظهر امروز نشست شورای اداری شهرستان چرام در محل فرمانداری این شهرستان با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیرعامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولین محلی برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام جعفر طزری با اشاره به حکومت اسلامی اظهار کرد: حکومت طاغوت به گفته امام خمینی (ره) حکومتی بود که در آن احکام اسلامی اجرا نمی‌شد و در کشور اسلامی خبری از حکومت اسلامی نبود.

امام جمعه چرام با اشاره به فرموده امام صادق (ع) اظهار کرد: طبق فرمایش امام صادق اگر در زمان جور کسی پیش قاضی برود و قاضی هم حکم به حق دهد چون به حکومت جور مراجعه کرده است حکمش باطل است.

وی با بیان این که یکی از حربه‌های دشمن که خیلی پی‌گیر آن هستند و دوام و بقا خودشان را در وجود همین اصل می‌بینند بحث ولایت فقیه است، ابراز داشت: همه ما باید تلاش کنیم و ولایت‌شناس باشیم و این روحیه ولایت‌شناسی را به جامعه انتقال دهیم.

این مسئول دهه کرامت را فرصت خوبی برای درک جایگاه ولایت فقیه دانست و بیان کرد: طبق فرمایش امام خمینی (ره) ولایت فقیه همان ولایت رسول خدا است که باید توجه ویژه‌ای در همه ابعاد به آن داشته باشیم.

خطیب جمعه چرام اجرای برنامه‌های با نشاط توأم با معرفت شناسی را در دهه ولایت متذکر شد و از مدیران خواست تا وارد گود شده و با انجام تبلیغات مناسب این دهه را به درستی پاس دارند.

حجت‌الاسلام طزری متذکر شد: ما هیچ مخالفتی با شاد بودن برنامه‌های این دهه نداریم چرا که خواسته مقام معظم رهبری هم همین است.

وی فشار اقتصادی را یکی از عوامل ناامیدی مردم نسبت به آینده دانست و خاطرنشان کرد: باید با ایجاد برنامه‌های شاد و متنوع همراه با معرفت‌دهی مردم را نسبت به آینده امیدوار کرده و از حالت کسلی و نا امیدی خارج کنیم.

امام جمعه چرام با اشاره به این که جایگاه ولایت فقیه در جامعه باید به درستی تبیین شود، تصریح کرد: باید به سراغ چراغ هدایت اصلی که امام علی (ع) امروز آن را به فرزند برومندشان واگذار کرده روی بیاوریم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول