اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بافت در مجلس:

وجود ولایت موجب ایجاد وحدت در جامعه می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس گفت: آنچه که یک جامعه را می‌تواند حفظ کند وحدت است و آنچه که می‌تواند جامعه را به وحدت برساند، ولایت است.

وجود ولایت موجب ایجاد وحدت در جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، علیرضا منظری‌توکلی یکشنبه شب در جمع فرهنگیان شهرستان بافت اظهار داشت: آنچه که یک جامعه را می‌تواند حفظ کند وحدت است و آنچه که می‌تواند جامعه را به وحدت برساند، ولایت است.

وی با بیان یک استدلال در ارتباط با ولایت افزود: آنچه سبب شده دشمنان ناکام بمانند و همیشه در تراز باشیم وجود رهبری از خود گذشته و عالم است، لذا وظیفه ما است که پشت سر رهبری حرکت کنیم.

منظری‌توکلی بیان داشت: در فرمایشات مقام معظم رهبری بیان شده است که به سبک زندگی توجه ویژه کنیم و زمانی که در عمق این مطالب می‌رویم، می‌دانیم که چه قدر ظریف این سخن به کار رفته شده است.

وی اذعان داشت: در برابر بیانات مقام معظم رهبری برای ما دو وظیفه حاصل می‌شود، اول انجام آن و دوم تحقیق در موضوع‌های مطرح شده از طرف ایشان است.

منظری‌توکلی تصریح کرد: وضعیت کنونی ایران مانند فرد کوهنوردی است که و مسیر پایانی را در حال طی کردن است با این تفاوت که انسان در مسیر و نزدیک قله خسته می‌شود اما ایرانیان خستگی‌ناپذیر هستند و اینکه قله کوه شیب زیادی نسبت به دامنه‌ها دارد تلاش بیشتری را می‌طلبد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول