اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

عبرت‌های تاریخی تبیین‌گر ضرورت پیروی از ولایت است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بهره‌گیری از عبرت‌های تاریخی ضرورت پیروی از ولایت را به خوبی تبیین می‌کند.

عبرت‌های تاریخی تبیین‌گر ضرورت پیروی از ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدعلی نکونام ظهر امروز در دیدار با اعضای طرح صالحین این استان با گرامیداشت دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: دهه امامت و ولایت فرصت بسیار مناسبی است تا در آن موضوع ولایت را در جامعه بیش از پیش تبیین کرد.

وی افزود: موضوع امامت و ولایت یکی از اصول اساسی و اعتقادی ما شیعیان است که باید در حفظ و پاسداشت آن از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و اهمیت آن را به نسل جوان انتقال داد.

نکونام با اشاره به اهمیت موضوع ولایت در جامعه، تصریح کرد: ولایت فقیه برای مردم ایران و برای امت اسلامی یک سرمایه ارزشمند است که باید قدر آن را دانست و با تحقق منویات ایشان در رشد و پیشرفت جامعه اسلامی بیش از پیش گام برداریم.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه هرکس ولایی باشد، به غیر از خدا به کسی دل نمی‌بندد، اظهار داشت: با تمرین ولایی شدن در این هفته تلاش کنیم تا هیچ‌گاه از مسیر حق و ولایت فقیه منحرف نشده و همواره پیرو دستورات و رهنمودهای ایشان باشیم.

نکونام با اشاره به حادثه غدیر و جانشینی امام علی(ع)، گفت: در حادثه غدیر و رویدادهای بعد از آن عبرت‌های بسیار مهمی نهفته است که باید با درس‌گیری از این عبرت‌ها، اشتباهات تاریخی مقابله با ولی و رهبر خود را تکرار نکنیم.

وی با بیان اینکه نباید اجازه داد تا مشکلات و مسائل اقتصادی، روحیه استقامت و پایداری ما را تضعیف کند، افزود: اگر از عبرت‌های تاریخی درس بگیریم و آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم هیچ‌گاه مسائل و مشکلات ما را از مسیر حق بازنمی‌دارد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به کارویژه‌های حلقه‌های صالحین، بیان داشت: حلقه‌های صالحین به دنبال این هدف هستند که انسان‌های صالح، خودساخته، تربیت‌شده و مهذب به جامعه اسلامی ارائه دهند.

نکونام تصریح کرد: برهمین اساس باید تلاش کرد تا با بهره‌گیری از این فرصت بیش از پیش ولایت‌پذیر باشیم و در این مسیر استوار و محکم گام برداشته و با ارتقای بینش و بصیرت، دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام بگذاریم.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول