اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان آب و فاضلاب روستایی ابهر خبر داد

پیشرفت 95 درصدی پروژه آبرسانی مجموعه خراسانلو

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان آب و فاضلاب روستایی ابهر گفت: پروژه تامین و لوله‌کشی آب آشامیدنی مجموعه خراسانلو شامل سه روستا بوده و 95 درصد پیشرفت دارد.

پیشرفت 95 درصدی پروژه آبرسانی مجموعه خراسانلو

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محمود قیداری ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به مشکلات موجود در حوزه آب روستایی اظهار داشت: ما باید این سوال را از خود بپرسیم که رفتار ما با این مایه حیاتی چگونه است و ما مسئولان در قِبال مردم چه مسئولیتی داریم؟

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از پروژه‌ها وظیفه آب و فاضلاب روستایی شهرستان است، ابراز داشت: طی یک سال اخیر میزان فرسودگی تاسیسات زیاد بوده و برای تعمیر این تاسیسات اعتبار کافی نداریم.

رئیس سازمان آب و فاضلاب روستایی شهرستان ابهر افزود: اگر نتوانیم فرسودگی‌ها را به زودی تعمیر کنیم در آن صورت در آینده میزان هزینه‌ها بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از اساسی‌ترین وظایف ما بحث کیفیت آب است، عنوان داشت: 13 هزار و 200 مورد کلرزنی داشته‌ایم.

قیداری اضافه کرد: آزمون فیزیکو شیمیایی آب نیز 110 مورد صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به میزان درصد پروژه‌های آب و فاضلاب روستایی شهرستان ابهر تصریح کرد: پروژه تامین و لوله‌کشی آب آشامیدنی مجموعه خراسانلو شامل سه روستا بوده و 95 درصد پیشرفت دارد.

رئیس سازمان آب و فاضلاب روستایی ابهر افزود: پروژه‌های تامین و لوله‌کشی آب آشامیدنی روستاهای «چرگر، سنبل‌ آباد، یوسف آباد، آغور و چنگ الماس» نیز در حال اجراشدن است.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد دولت‌های نهم و دهم در بخش آب و فاضلاب روستایی گفت: تا پیش از دولت نهم تعداد 32 حلقه چاه در شهرستان وجود داشت که در دولت نهم 15 حلقه دیگر نیز اضافه شد.

قیداری افزود: در دولت دهم نیز تعداد 47 حلقه چاه به مجموعه شهرستان اضافه شد که در مجموع شاهد رشد 47 درصدی نسبت به دولت‌های پیش از دولت نهم هستیم.

وی با بیان اینکه تا پیش از دولت نهم سامانه گندزدایی آب در شهرستان وجود نداشت، گفت: در دولت نهم 11 دستگاه برای گندزدایی آب به مجموعه شهرستان اضافه شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول