اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفای فریدونکنار:

قطعی شبکه آبرسانی در فریدونکنار نداریم

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب منطقه فریدونکنار گفت: قطعی شبکه آبرسانی در شهر فریدونکنار نداریم.

قطعی شبکه آبرسانی در فریدونکنار  نداریم

حمیدرضا خدابخش پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: امسال قطع آب جزیی یا افت فشار را در بعد از ماه مبارک رمضان به مدت سه روز در شهر به دلیل حجم مسافر زیاد در ایام عید سعید فطر و روزهای پس از آن با مشکل افت فشار روبه‌رو بودیم.

وی با تاکید بر اینکه قطعی آب نداشتیم، بیان کرد: نسبت به سال‌های قبل در بحث تولید آب وضعیت‌ بهتر بود و به دلیل تعریض جاده آمل به فریدونکنار مشکل اساسی را در شکستگی خط انتقال 500 که از این مسیر است، مواجه هستیم.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری فریدونکنار گفت: بیش از 70 مورد در مسیر شکستگی بوده که برطرف کردیم و به دلیل اینکه مشکلات شکستگی و اثرگذاری بعد آن بر کیفیت آب ما در نظر داشتیم 2.5 کیلومتر از خط 500 را از محور دابودشت به فریدونکنار با اعتباری معادل 800 میلیون تومان تعویض شده است.

به گفته خدابخش پور جنس لوله قبلی هازبست با قطر450 بود و لوله جدیدی که کار کردیم چودن داکتیل با قطر 500  که هم توانستیم افزایش حدود 40 لیتری در ثانیه را در مسیر خط انتقال داشته باشیم و هم اثر خوبی از نظر کیفی به دلیل جلوگیری از شکستگی‌ها بگذارد.

وی ادامه داد: پروژه آبرسانی به فرزادشهر انجام گرفت که سال‌ها متقاضی دریافت انشعاب آب بودند که با لوله‌گذاری خط انتقال 250 بر طول 900 متر و شبکه‌های داخلی به طول یک‌هزار و 500 متر انجام شد.

خدابخش پور اذعان کرد: پروژه بهره‌برداری راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ خزرشهر را در حال اجرا داریم  حدود دو کیلومتر لوله 315 که در روزهای آینده این لوله‌گذاری به اتمام می‌رسد و پروژه تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول