اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور آب روستایی جهرم خبر داد

آبرسانی به 6 روستای شهرستان جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور آب و فاضلاب روستایی جهرم گفت: با اتمام عملیات حفر یک چاه شش روستا با 520 مشترک از نعمت آب بهره‌مند شدند.

آبرسانی به 6 روستای شهرستان جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، وحید کریمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی خشکسالی چند سال اخیر و پایین رفتن سطح آب‌های زیرزمینی و همچنین برداشت آب از چاه‌های کشاورزی مجاور اقدام به اخذ مجوز احداث یک حلقه چاه آهکی کرده و با استقرار دستگاه حفاری عملیات این طرح آغاز شد.

وی با بیان اینکه حفر این چاه‌ها با اعتبار یک‌میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات سال 91 انجام می شود، افزود: امیدواریم با اتمام این عملیات به شش روستا با 520 مشترک که هم‌اکنون آب به صورت جیره‌بندی در اختیار آنها قرار می‌گیرد، بتوانیم خدمات ارزنده‌تری ارائه دهیم.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی جهرم ابراز داشت: با توجه به میزان بارندگی کم در سال‌های اخیر و ادامه بحران خشکسالی، برخی از روستاهای ما برای تامین آب آشامیدنی با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

کریمی با بیان اینکه با امیدواریم با حمایت مسئولان این شهرستان شاهد آبرسانی به سایر روستاهای محروم باشیم، خاطرنشان کرد: در سال گذشته اقدام به حفر چاه در برخی روستاهای این شهرستان کردیم که کار آبرسانی به تعدادی از روستاهای محروم به پایان رسید و عده بسیاری از مردم از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول