اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم:

آبرسانی به طرح‌های مسکن مهر در اولویت آبفار قم قرار دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم گفت: تسریع در روند آبرسانی به طرح‌های مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت قم در دستور کار قرار دارد.

آبرسانی به طرح‌های مسکن مهر در اولویت آبفار قم قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حسن ایزانلو در سومین جلسه شورای مسکن استان قم که پیش از ظهر امروز در فرمانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص آب‌رسانی به کهک بخش‌های دیگری نیز در مسیر قرار دارند که آب مورد نیاز آن‌ها نیز قرار است در این طرح تأمین شود.

وی افزود: تاکنون مناقصه‌هایی برای انجام این طرح برگزار شده که پیمانکاران به دلیل افزایش هزینه‌ها انصراف داده‌اند و پیمانکار فعلی نیز تاکنون قراردادی را به امضا نرسانده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم ادامه داد: امیدواریم طی جلساتی که با پیمانکار برگزار می‌شود و نیز جلساتی که برای تأمین اعتبار با استانداری تشکیل خواهد شد بتوانیم کار آبرسانی به کهک را به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره به طرح‌های مسکن مهر و ضرورت آب‌رسانی به این واحدها در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت گفت: در حال حاضر آب‌رسانی سیار به برخی از بخش‌ها مانند کهک صورت می‌گیرد هر چند تلاش می‌کنیم آب لوله‌کشی هر چه سریع‌تر به مناطق مذکور برسد.

ایزانلو گفت: پیشنهادی که در این زمینه می‌توان ارائه داد تأمین آب شرب از طریق حفر چاه است که می‌توان به عنوان یک گزینه فنی بررسی‌های لازم را در این خصوص انجام داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم در ارتباط با آبرسانی به مسکن مهر سلفچگان افزود: تکمیل کار در این بخش منوط به تسطیح زمین‌های موجود بوده و علاوه بر این اولویت‌بندی برای آبرسانی باید بر اساس ارزیابی‌های کارشناسی صورت گیرد.

وی ادامه داد: برخی پیشنهادات از سوی بنیاد مسکن در خصوص فاضلاب طرح‌های مسکن مهر سلفچگان داده شده که شرکت آب و فاضلاب روستایی در این زمینه خواستار انجام مطالعات فنی برای ایجاد زیرساخت‌های لازم برای جمع‌‌آوری فاضلاب شده است.

ایزانلو با بیان اینکه حفر چاه‌های جذبی برای دفع فاضلاب در سلفچگان کاربرد نخواهد داشت گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم آماده همکاری همه‌جانبه با بنیاد مسکن است تا مشکل فاضلاب در سلفچگان و سایر بخش‌ها حل شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول