اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

11 کیلومتر کانال آبرسانی کشاورزی در بویین زهرا افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا گفت: تا پایان سال جاری 11 کیلومتر کانال آبرسانی کشاورزی در بویین زهرا افتتاح می‌شود.

11 کیلومتر کانال آبرسانی کشاورزی در بویین زهرا افتتاح می‌شود

مرتضی شعبان‌نژاد امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه هر ساله بیش از 40 درصد از اراضی شهرستان بویین زهرا در بخش‌های چهارگانه زیر کشت محصولات کشاورزی قرار می‌گیرد، اظهار کرد: توسعه عرصه کشاورزی در کشور از جمله دغدغه‌های بسیار مهمی است که لازم است که سرلوحه تمام کار‌ها و فعالیت‌های مسئولان و مدیران ارشد کشور قرار داشته باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: تا پایان سال جاری نیز بیش از 11 کیلومتر طرح توسعه کانال‌های آبرسانی در بخش‌های مختلف این شهرستان به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه سالیانه در حدود 300 تن برداشت ماهی از بیش از 32 استخر فعال این شهرستان در بخش‌های مرکزی و دشتابی صورت می‌گیرد که نسبت به شهرستان‌های دیگر استان قزوین آمار بسیار خوبی را نشان می‌هد، عنوان کرد: در شش ماه نخست سال 91 در حدود 120 هزار قطعه بچه ماهی سردآبی در 32 استخر این شهرستان رها‌سازی شد.

این مسئول ادامه داد: بررسی مسائل و مشکلات کشاورزان در حوزه‌های گوناگون و اجرای طرح‌های پشتیبانی و حمایت از آن‌ها از برنامه‌های ویژه اداره جهاد کشاورزی بویین زهرا است.

شعبا‌ن‌نژاد عنوان کرد: در بخش تأمین نهاد‌ه‌های دامی نیز برنامه‌های گسترده‌ای در این شهرستان انجام شده که میزان رضایت‌مندی کشاورزان را به طور چشم‌گیری در دو سال اخیر افزایش داده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا با قدردانی از تلاش مدیران و مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در حمایت‌ها و پشتیبانی از طرح‌های کشاورزی و مصوبات در این شهرستان بیان کرد: نگاه‌های ویژه‌ای که از سوی مسئولان استانی به این شهرستان شده، موجب این شده که تنوع محصول و همچنین سطح زیر کشت در شهرستان بویین زهرا افزایش یابد.

وی با بیان اینکه لزوم حمایت از بخش‌های عمرانی در حوزه کشاورزی ضروری است، اذعان داشت: امیدواریم که با تلاش‌ها و مساعدت‌ها زمینه برای پویایی و تحقق هرچه بیشتر اهداف بخش کشاورزی در بخش‌های چهارگانه این شهرستان به طور کامل محقق شود.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول