اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان خبر داد

برگزاری مناقصه محدود برای تسریع در اجرای پروژه آبرسانی غدیر

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان از تسریع اجرای پروژه آبرسانی غدیر با برگزاری مناقصه محدود خبر داد و گفت: باید این طرح در اسرع وقت به پایان برسد.

برگزاری مناقصه محدود برای تسریع در اجرای پروژه آبرسانی غدیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی پس از برگزاری جلسه‌ای چهار ساعته نماینده خوزستان با وزیر نیرو اظهار داشت: طرح آبیاری غدیر باید در اسرع وقت به پایان برسد و به این منظور اجرای این پروژه را با مناقصه محدود پیش خواهیم برد.

وی با اشاره به اینکه این نوع مناقصه برگزار می‌شود، تاکید کرد: این نوع مزایده تنها برای تسریع در امور اجرایی انجام شده و به زودی اجرایی می‏شود.

وی خاطرنشان کرد: بهترین روش برای بهبود وضعیت اعتباری در پروژه‏های آب و فاضلاب فروش اوراق مشارکت است که نوبت دوم این فروش نیز به زودی اجرا می‏شود.

حجازی افزود: بخشی از روستاهای پشت سد کارون 3 در شرایط کنونی مشکل تردد دارند و به این دلیل باید در اسرع وقت برای ساخت جاده این روستاها اقدام کرد.

نماینده عالی دولت در خوزستان تاکید کرد: در شرایط کنونی احداث شبکه فاضلاب در برخی از شهرهای خوزستان آغاز شده است و تا سال‏های آینده این مشکل برطرف خواهد شد.

حجازی خاطرنشان کرد: تامین اعتبار از محل اوراق مشارکت مشکل اعتباری پیدا نمی‏کند زیرا پول اجرای پروژه پیش از آغاز آن تامین شده است و به این دلیل مجری مشکل تامین منابع ندارد و تنها بر کیفیت و  نحوه فعالیت نظارت دارند.

استاندار خوزستان تاکید کرد: خوزستان دارای شهرهای متعددی است و تلاش شده تا بر اساس مشکلات و اولویت شهر‏ها این معضلات در اسرع وقت برطرف شود.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول