اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه 26 میلیارد ریالی انجام شد

آبرسانی به 12 هزار واحد مسکونی پردیس

خبرگزاری فارس: معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران گفت: آبرسانی به 12 هزار واحد مسکونی شهر جدید پردیس بالغ بر 26 میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

آبرسانی به 12 هزار واحد مسکونی پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی آبفای شرق استان تهران، سید مجید صالحی‏امیری از پیشرفت عملیات آبرسانی به مسکن مهر فاز 9 شهر جدید پردیس خبر داد.

وی افزود: اراضی مسکن مهر فاز 9 شهر جدید پردیس شامل 12 هزار واحد مسکونی واقع در شمال غربی این شهر در حال احداث است که به منظور آبرسانی به این واحدهای مسکونی خط انتقالی به طول 6 هزار و 600 متر از جنس چدن داکتیل در قطرهای 600، 400 و 700 میلی‏متر در مراحل پایانی اجرا و تست قرار دارد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران بیان کرد: این طرح بالغ بر 26 میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

صالحی‏امیری اضافه کرد: این خط انتقال از محل مخزن 10 هزار مترمکعبی جنب تصفیه‏‌خانه تا مخزن 5 هزار مترمکعبی شماره 9 و 5 هزار مترمکعبی شماره 10 طراحی شده و در مراحل پایانی اجرا قرار دارد.

وی افزود: با توجه به اختلاف ارتفاع 100 متری بین مخازن 9 و 10 احداث یک ایستگاه پمپاژ با دبی حداقل 120 لیتر در ثانیه پیش‌‏بینی شده که در حال طی کردن مراحل ساخت است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم تسریع در ایجاد تأسیسات زیربنایی مسکن مهر، این شرکت نخستین دستگاه خدمات‏‌رسان بوده که تاکنون نسبت به احداث تأسیسات مربوط به آبرسانی اقدام کرده است.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول