اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شادگان در مجلس:

خط لوله آبرسانی شادگان نیازمند تعویض است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: خط لوله آبرسانی شادگان فرسود است و باید تعویض شود.

خط لوله آبرسانی شادگان نیازمند تعویض است

عبدالله تمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: آب مصرفی شهرستان شادگان از رود کارون به‌وسیله خط لوله 25 اینچی تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه این خط لوله 47 ساله است، افزود: این خط لوله بسیار فرسوده و قدیمی است و با توجه به کارکرد زیاد آن باید حداکثر 12 سال پیش تعویض می‌شد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: 15 اینچ این خط لوله را گل و لای مسدود کرده به‌همین دلیل آبرسانی به مناطق مختلف شهری با مشکلات مواجه شده است.

وی با بیان اینکه جداره‌های داخلی خط لوله آب شادگان از کارون فرسوده بوده و جوابگوی شهر نیست، گفت: در جلسه با وزیر جهاد کشاورزی، مشکل پیش آمده مطرح و قول رفع مشکل و مساعدت در این زمینه نیز به شهرستان داده شده است.

تمیمی اضافه کرد: در این راستا باید نسبت به تعویض خط لوله در شهرستان اقدام شود که البته این امر نیاز به زمان زیاد و تأمین اعتبار مورد نیاز دارد.

وی بیان کرد: به دلیل مشکل لوله‌‌های ارتباطی آبرسانی در این شهر در برخی ساعات مجبور به قطع آب شده و همین امر موجبات نارضایتی بسیاری از شهروندان را در پی داشته است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در همین راستا اکیپی از استان خوزستان به شهرستان اعزام شده تا مشکل پیش‌رو را پیگیری و شهروندان را از مزایای طبیعی بهره‌مندی از آب، برخوردار کنند.

وی خطاب به مسئولان ملی خاطرنشان کرد: شهرستان شادگان با وجود برخورداری از ظرفیت و قابلیت‌های بالای تجاری و اقتصادی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد زیرا گریبانگیر محرومیت‌های بسیاری است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول