اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

آشنایی مردم با سیره شهدا موجب دوری از لغزش‌ها می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: هرچه آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با سیره شهدا بیشتر آشنا شوند در زندگی خود از بسیاری از لغزش‌ها دور می‌شوند.

آشنایی مردم با سیره شهدا موجب دوری از لغزش‌ها می‌شود

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور از برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی محسوب می‌شود که هر ساله به نحو مطلوبی در کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هشت سال دوران دفاع مقدس سرشار از معنویت، ایثار و خود گذشتگی است، افزود: برای ترویج فرهنگ دوران دفاع مقدس برگزاری اردوهای راهیان نور از تاثیرگذاری بسزایی برخوردار است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه حضور آحاد مردم به ویژه جوانان در این مناطق تاثیر شگرفی در روحیه افراد جامعه دارد، افزود: مردم با حضور در این مناطق از نزدیک با آنچه در طول دوران دفاع مقدس اتفاق افتاده است، آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مقاومت و ایستادگی ملت در طول دوران دفاع مقدس موجب کسب موفقیت‌های بی‌شمار شد، افزود: ملت ایران با مقاومت خود درس بزرگی به استکبار داد.

سردار کرمی با بیان اینکه ضروری است نسل جدید جامعه با اهداف و ارزش‌های دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا شود، افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور نقش مهمی در آشنایی نسل جوان جامعه با ارزش‌های دوران دفاع مقدس دارد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان از نیمه دوم آبان ماه سال جاری به این مناطق اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های مختلف فرهنگی در قالب این کاروان‌ها برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود، یادآور شد: این برنامه‌های فرهنگی موجب آشنایی دانش‌آموزان با ایثارگری‌های رزمندگان می‌شود.

وی بر ضرورت تبیین راه و سیره شهدا در جامعه تاکید کرد و گفت: هرچه آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با سیره شهدا بیشتر آشنا شوند در زندگی خود از بسیاری از لغزش‌ها دور می‌شوند.

سردار کرمی کاروان‌های راهیان نور را از تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی کشور عنوان کرد و گفت: تغییر روحیه و منش دانش‌آموزان و انتخاب روش‌های صحیح در زندگی از تاثیرات و مزیت‌های این برنامه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری نیز کاروان‌های مختلفی از استان زنجان به این مناطق اعزام می‌شوند، تا پایان سال گروه‌های مختلفی از استان در مشهد شهدا حضور می‌یابند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول