اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

رسالت خطیر مردم عملی کردن سیره شهداست

خبرگزاری فارس: فرماندار فردوس گفت: رسالت مهم و خطیر مردم عملی کردن سیره شهدا در جامعه است.

رسالت خطیر مردم عملی کردن سیره شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری فردوس، محمد‌رضا رجبی‌مقدم رسالت خطیر و مهم مردم و مسئولان را عملی کردن سیره شهدا در جامعه دانست و اظهار کرد: باید از مدیران دفاع مقدس برای مدیریت زمان خود درس بگیریم.

وی اولویت مهم شهرستان فردوس را کار و اشتغال عنوان کرد و افزود: مسئولان باید با مردم به خوبی رفتار کنند و این مسئله در ارزیابی مدیران مورد نظر قرار می‌گیرد.

فرماندار فردوس از اختصاص و ابلاغ 15 میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه سال جاری شهرستان فردوس به باند امداد و نجات این شهرستان خبر داد.

امام‌جمعه فردوس نیز با بیان اینکه اسلام مکتب شهادت و عزت است، تصریح کرد: شهدای اسلام مانند امام حسین (ع) مرگ با عزت را بر زندگی با ذلت ترجیح دادند.

حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی اظهار کرد: خداوند عزت را در سایه جهاد قرار داد و اگر ملتی اهل جهاد نباشد در دنیای امروز سربلند نخواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس با اشاره به شکست دشمن در ناتوی نظامی گفت: دشمن به دنبال ناتوی فرهنگی و اقتصادی علیه ملت و نظام اسلامی است و امروز نیز باید مانند زمان جنگ از مدیریت بسیجی استفاده کنیم.

عباسعلی سجادی تصریح کرد: مدیران باید زیرمجموعه خود را با فرهنگ بسیجی آشنا کنند.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول