اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

سیره عملی شهدا نباید فراموش شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس گفت: باید سیره عملی شهدا را به نسل جوان منتقل کنیم‌ تا به فراموشی سپرده نشود.

سیره عملی شهدا نباید فراموش شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم ظهر امروز در مراسم افتتاح تندیس ولایی، انقلابی شهید صبوری شهرستان فردوس اظهار کرد: اگر امروز نظام اسلامی به جایگاهی عظیم در سطح جهان دست یافته‌ به برکت خون شهدا و سکانداری مقام عظمای ولایت است.

وی افزود: میدان شهید صبوری در مسیر تردد مسافران و زائران امام رضا (ع) قرار دارد و نصب تندیس ولایی و انقلابی در انتقال سیره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار موثر است.

فرماندار فردوس با اشاره به الگو شدن نظام جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان تصریح کرد: باید سیره شهدا که همان رمز ماندگاری نظام اسلامی است را به نسل جوان منتقل کنیم.

سرپرست شهرداری فردوس نیز از صرف اعتبار 300 میلیون تومانی در میدان شهید صبوری این شهرستان خبر داد و گفت: مبلغ 50 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و 250 میلیون تومان نیز از محل اعتبارات داخلی شهرداری در این پروژه هزینه شده است.

حسین داستانی افزود: شهید مهدی صبوری فرمانده محور چزابه و از رزمندگان رشید و شجاع دوران دفاع مقدس بود که نصب تندیس و نام‌گذاری میدان به نام این شهید با هدف گرامیداشت یاد و خاطره و رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس انجام شده است.

وی تصریح کرد: برای بهسازی میدان و تکمیل پروژه به مبلغ 50 میلیون تومان دیگر نیاز است که امید می‌رود ادارات شهرستان در این ارتباط همکاری لازم را داشته باشند.

سرپرست شهرداری فردوس نصب الماس هشت ضلعی نماد هشت سال دفاع مقدس، نصب هشت عدد سر آهو نماد ضامن آهو و 14 متر ارتفاع تندیس به یاد 14 معصوم از مشخصات این تندیس است.

داستانی از افتتاح میدان آزادگان و پارک بانوان شهرستان فردوس در سال آینده خبر داد و یادآور شد: با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در مسیر تردد هفت استان کشور، بهسازی میادین و مبادی ورودی شهرستان از اولویت‌های کاری شهرداری فردوس است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول