اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان تأکید کرد:

سیره شهدای دولت ملاک انطباق مدیران با مبانی انقلابی

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: مدیرانی که سیره عملی شهیدان رجایی و باهنر را در تمام دوران خدمتی خود سرلوحه قرار دهند به عنوان مدیران منطبق با مبانی و اصول انقلابی شمرده می‌شوند.

سیره شهدای دولت ملاک انطباق مدیران با مبانی انقلابی
سیدمحمدکاظم حجازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نامگذاری سالگرد شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت اظهار داشت: ارکان هر نظام به عنوان مهمترین جایگاه‌هایی هستند که سلسله مراتب پایین‌تر به تبع نوع مدیریت و تدابیر آنان اداره می‌شود.
وی افزود: به همین دلیل مسئولانی که در رأس هر یک از این ارکان قرار می‌گیرند در دوره خدمتی خود می‌توانند به عنوان یک الگوی مطلوب و یا نامطلوب در روند کاری مجموعه تحت نظر خود تأثیرگذار باشند. 
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان اضافه کرد: شهیدان رجایی و باهنر که هر کدام در خلوص و خدمت به مردم از هم سبقت می‌گرفتند زمانی در میان بدنه جامعه و بالاخص نهادهای دولتی به کامل‌ترین الگو مبدل شدند که توانستند با ارائه خدمات خالصانه و اهدای خون خود درخت نظام را آبیاری کنند.
وی ادامه داد: به همین خاطر در طول 30 سال گذشته بالاترین مسئول در قوه مجریه تا تمام سطوح جامعه خدمتگزار در دولت، شهیدان رجایی و باهنر را به عنوان طلوب‌ترین الگو برای خود می‌‌دانند و تمسک‌جویی به آنان را ذی‌قیمت می‌شمارند.
حجازی گفت: بدون شک مدیرانی که سیره عملی این دو شهید بزرگوار را در تمام دوران خدمتی خود سرلوحه قرار دهند به عنوان مدیران منطبق با مبانی و اصول انقلابی شمرده می‌شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت آشنایی مردم با خدمات نظام در هفته دولت تصریح کرد: آنچه که به نظر می‌رسد مسئولان اجرایی باید به آن به خوبی توجه داشته باشند اطلاع‌رسانی دقیق به طریق شیوه‌های مختلف از خدمات صورت گرفته برای عموم جامعه است.
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان افزود: باید آلبوم منتخب این خدمات هر ساله در هفته دولت به خوبی ترسیم شود تا مردم بیش از پیش در ارتباط با توانایی‌های نظام جمهوری اسلامی اطلاع یابند و دلبستگی و عنصر امید در میان جامعه بسط و گسترش پیدا کند. 
وی گفت: البته زمانی این کار می‌تواند مؤثر واقع شود که بتوانیم کار صورت گرفته با آنچه که باید به انجام برسد را مورد ارزیابی قرار دهیم تا ادامه مسیر از پویایی مطلوبتری برخوردار شود.
حجازی با اشاره به تکلیف ویژه دولت در سال جهاد اقتصادی ابراز داشت: آن چه که باب وابستگی ما به دشمنان در مسائل اقتصادی است و می‌تواند روند پیشرفت و توسعه را تحت تأثیر خود قرار دهد باید به عنوان اصلی‌ترین برنامه دولتمردان، در سال جهاد اقتصادی قرار گیرد.
وی در پایان گفت: ما باید بتوانیم با یک برنامه قابل ارزیابی و همچنین با شناخت هر حوزه کاری در هر منطقه از تمام استعدادها به تناسب خود بهره‌برداری کنیم تا به بهترین شیوه نقش جهادی در این کار ایفا شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول