اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس ستاد کنگره‌ شهدای تبلیغات لشکر ثار‌الله:

ترویج سیره شهدا برای دفاع از ارزش‌ها ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد کنگره‌ شهدای تبلیغات لشکر ثارالله استان کرمان گفت: ترویج سیره و مرام شهدا در راستای دفاع از ارزش‌ها و مبانی دینی و اعتقادی در جامعه ضروری است.

ترویج سیره شهدا برای دفاع از ارزش‌ها ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی ستاد کنگره‌ شهدای تبلیغات لشکر ثارالله استان کرمان، مهدی صدفی در جلسه‌‌ هم‌اندیشی گرامیداشت شهدای تبلیغات لشکر ثارالله در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: امام خمینی (ره) سلاح تبلیغات را برنده‌تر از سلاح جنگ می‌دانستند و لذا در همین راستا، واحد تبلیغات در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها شکل گرفت و فعال شد.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدا ترویج سیره و مرام آنها را در راستای دفاع از ارزش‌ها و مبانی دینی و اعتقادی در جامعه ضروری برشمرد و افزود: شهدای تبلیغات خدمات شایسته‌ای در راستای تقویت بنیه معنوی دفاع مقدس داشتند.
رئیس ستاد کنگره‌ شهدای تبلیغات لشکر ثارالله کرمان بیان کرد: شهدا با نثار خون پاک خویش وظیفه‌ خود را در مقابل اسلام و نظام اسلامی به انجام رساندند و اینک نوبت ماست که در ادای دین نسبت به خون شهدا و در راستای ثبت تاریخ دفاع مقدس گام برداریم.
صدفی امر تبلیغ را رسالت خطیر انبیای الهی و ائمه معصومین (ع) دانست‌ و گفت: پیامبران الهی قبل از اینکه برای نابودی کفار و معاندان دست به سلاح ببرند، امر تبلیغ را در پیش می‌گرفتند.
سید ابراهیم یزدی از یادگاران تبلیغات دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امروز هم در عرصه‌ جنگ و دفاع و در حوزه‌ کار تبلیغات با سونامی دیجیتال مواجه هستیم، افزود: ما هنوز رزمنده‌ میدان نبرد هستیم هر چند که صحنه‌ جنگ و نبرد و ابزار آن عوض شده است.
در این نشست مسئولین ستاد کنگره‌ شهدای تبلیغات در شهرستان‌های استان کرمان به ارائه‌ گزارشی از روند کار در حوزه‌ خود پرداختند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول