اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

با الگوبرداری از سیره شهدا آبادانی مملکت را فراهم کنیم

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: با بسط و گسترش نام بسیج و الگو برداری از راه وسیره شهدا ضمانت و آبادانی مملکت ایران اسلامی را فراهم کنیم.

با الگوبرداری از سیره شهدا آبادانی مملکت را فراهم کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه دادوش هاشمی امروز در نشستی که با اعضای بسیج سازندگی استان که مجریان طرح هجرت سه هستند، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن روز معلم، گفت: نهاد ارزشی و انقلابی سپاه پاسداران با تمام توانایی‌ها و ظرفیت‌های خاص خویش توانسته است با تشکیل بسیج سازندگی خدمات ارزنده‌ای با هدف رفع محرومیت زدایی در مناطق محروم استان‌ها ارائه دهد.

هاشمی ضمن تقدیر و تشکر ویژه از فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، اذعان داشت: خوشبختانه با ایجاد زیر ساخت‌هایی که در سطح استان در حال انجام است توانسته‌ایم شاهد رشد و توسعه بیش از پیش استان باشیم که مجریان و دست اندر کاران بسیج سازندگی در قالب طرح هجرت سه سهم به‌سزایی در این مسیر شکوفایی به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تمامی ملت شریف ایران اسلامی، همه از نیروهای مخلص بسیج محسوب می‌شوند، تأکید کرد: شک و تردیدی نداریم که انقلاب اسلامی ایران نتیجه نام و خون شهیدان عزیزمان است. در نتیجه ادامه راه آنان را باید با خدمات ارزش مدارانه و خالصانه دنبال کنیم، لذا وظیفه ما مسؤلان است که با بسط و گسترش نام بسیج و الگو برداری از راه و سیره شهدا، ضمانت و آبادانی مملکت ایران اسلامی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول