اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

تسخیر لانه جاسوسی آغاز تحولی عمیق در خاورمیانه بود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا آغاز تحولی عمیق در سطح خاورمیانه بود.

تسخیر لانه جاسوسی آغاز تحولی عمیق در خاورمیانه بود

علی بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: 13 آبان روز تقابل بین حق و باطل بوده و رویارویی حق و باطل در این روز به خوبی دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه در 13 آبان به حیات سیاسی سراسر خباثت و عملکرد سیاه استکبار در ایران خاتمه داده شد، افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام نه تنها حادثه سیاسی در تاریخ کشور بلکه آغاز تحولی عمیق در سطح خاورمیانه بود.

معاون سیاسی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ماهیت توطئه‌های دشمنان را آشکار کرد، افزود: ماهیت پوشالی استکبار با اشغال لانه جاسوسی آمریکا به خوبی عیان شد.

وی با بیان اینکه 13 آبان از خاطره‌انگیزترین روزهای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، افزود: تبعید امام خمینی (ره)، کشتار دانشجویان و دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز عظمت این روز را به خوبی نشان می‌دهد.

بیگدلی با اشاره به اینکه سه حادثه 13 آبان به حرکت انقلاب در مسیر پیشرفت سرعت داد، خاطرنشان کرد: مبارزه علنی با استکبار و عوامل آن از پیامدهای این روز تاریخی است.

وی با بیان اینکه 13 آبان به عنوان انقلاب دوم از سوی امام خمینی(ره) نام‌گذاری شد، خاطرنشان کرد: مبارزه علنی با استکبار موجب شد تا این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار نام‌گذاری شود.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه روحیه استکبارستیزی، استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی مردم از این روز بیشتر تقویت شد، افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نقطه عطفی در تاریخ نظام اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دخالت آمریکا در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در روند برنامه‌های نظام به خوبی دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: از کودتای 28 مرداد دخالت آمریکایی‌ها در امور کشور آغاز شد.

*تقویت ساواک و حمایت از تروریست‌ها از برنامه‌های استکبار در ایران بود

بیگدلی با اشاره به اینکه دخالت‌های آمریکا در امور کشور در قالب تشکیل و تقویت ساواک، حمایت از تروریست‌ها و دفاع از رژیم پهلوی به خوبی دیده می‌شود، افزود: دخالت‌های آمریکا در امور کشور در دوران ستم‌شاهی, ایران را به کشوری وابسته تبدیل کرده بود.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی معادلات آمریکا در رسیدن به اهداف خود ناکام ماند، خاطرنشان کرد: حمایت از تروریست‌ها، توجه به نیروهای مخالف و تجزیه‌طلبی در کشور از برنامه‌های دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه سفارت آمریکا در ایران محلی برای جاسوسی و توطئه علیه نظام بود، افزود: استراتژی و دکترین آمریکا علیه نظام در این سفارتخانه شکل می‌گرفت.

وی با اشاره به ارتباط سازمان جاسوسی سیا با سفارت آمریکا در ایران افزود: این ارتباط موجب می‌شد تا توطئه‌های مختلفی علیه نظام شکل بگیرد.

بیگدلی با بیان اینکه سفارت آمریکا مرکزی برای طراحی نقشه‌های مختلف بود، افزود: اعمال اهداف و نقشه‌های شوم علیه نظام از برنامه‌های استکبار در این دوران در کشور بود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول