اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر خبر داد

آمادگی باقرشهر برای برگزاری راهپیمایی 13 آبان

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر با اشاره به اهمیت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: باقرشهر آماده برگزاری باشکوه راهپیمایی 13 آبان است.

آمادگی باقرشهر برای برگزاری راهپیمایی 13 آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، 13 آبان یادآور روزهای تاثیر گذار در تاریخ مبارزات انقلاب ایران اسلامی است. در این روز 3 واقعه بزرگ و موثر در جریان انقلاب شکل گرفته است، تبعید حضرت امام خمینی (ره) به دلیل سخنرانی‌های کوبنده و افشاگری علیه رژیم ستم‌شاهی به کشور ترکیه در سال 43، کشتار دانش آموزان و دانشجویان توسط عمال رژیم ستم‌شاهی در سال57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از روزهای بزرگ و با عظمتی است که باید از سوی همه اقشار مختلف مردم گرامی داشته شود.

شهردار باقرشهر لحظاتی پیش در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمائی 13 آبان در باقرشهر ضمن بیان این مطالب و گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان گفت: این شهرداری مانند سال‌های گذشته از آمادگی کامل جهت برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مراسم با همکاری ادارات و نهادها در باقرشهر است.

جمشید سعادتمند افزود: در این مراسم کلیه واحدهای شهرداری برای خدمت رسانی به دانش آموزان و شهروندان آماده خدمت می‌باشند و خیابان‌ها و معابر را آماده حضور پرشور آنان می‌کنند.  

وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) گفت: این اقدام‌ انقلابی یکی از حرکت‌های عظیم انقلاب اسلامی است که در شکل دادن به مسیر انقلاب نقش خاصی ایفا کرد و از سوی امام راحل (ره) به انقلاب دوم تعبیر شده است.

سعادتمند در ادامه اظهار داشت: مسئولان و شهروندان باقرشهر نیز همگام با ملت مسلمان ایران و دانش آموزان باقرشهری در این راهپیمایی حضور خواهند داشت و ما تمام سعی خود را در زمینه آماده سازی معابر اصلی و نظافت و شستشوی خیابان‌ها و رفع هرگونه سد معبر در سطح شهر، تبلیغات مناسب و دعوت شهروندان به شرکت در مراسم و حضور نیروهای آتش نشانی و اورژانس و تامین سیستم صوت مراسم را انجام داده‌ایم.

یادآور می‌شود، مراسم راهپیمایی روز 13 آبان با حضور دانش‌آموزان مدارس باقرشهر و امت حزب‌الله و همیشه در صحنه از ساعت 9:30 صبح روز چهارشنبه 10 آبان از مقابل مسجد جامع ولی‌عصر (عج) تا مصلی بزرگ نمازجمعه شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول