اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

تسخیر لانه جاسوسی هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان سال 58 هیمنه اسطوره جهانی امپریالیسم را در هم شکست و مواضع منفعت‌طلبانه استکبار جهانی را ویران کرد.

تسخیر لانه جاسوسی هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست

حسن رضانیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، ضمن تبریک و گرامیداشت تقارن یوم‌الله 13 آبان و عید پربرکت غدیر خم با اشاره به اینکه راهپیمایی امسال روز 13 آبان ماه متفاوت با سال‌های گذشته برگزار می‌شود، اظهار داشت: راهپیمایی این روز باشکوه در روز جمعه 12 آبان ماه برگزار می‌شود و همه دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم ولایتمدار و عاشق اهل بیت (ع) با مشت‌های گره کرده علیه نظام سلطه آمریکا خروش خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه 13 آبان محمل پیدایش رخدادهای بسیار بزرگی است، بیان کرد: تبعید امام در 13 آبان سال 43 به ترکیه در پی افشاگری علیه قانون استعماری آمریکایی کاپیتولاسیون، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در مقابل دانشگاه تهران در 13 آبان 57 و تسخیر سفارت و مرکز اطلاعاتی آمریکا در 13 آبان 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در شکل‌دهی تاریخ ایران و انقلاب اسلامی نقشی کلیدی و سرنوشت‌ساز داشته‌اند.

فرماندار تویسرکان تصریح کرد: وجه مشترک این سه رویداد بزرگ «استکبارستیزی، استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی» ملت‌ مبارز، ولایت‌مدار ایران اسلامی و نماد مقاومت و پایداری مردم ستمدیده ایران و زوال قدرت آمریکای جهانخوار است.

وی تأکید کرد: تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان سال 58 هیمنه اسطوره جهانی امپریالیسم را در هم شکست و مواضع منفعت‌طلبانه استکبار جهانی آمریکا در ایران را ویران کرد.

رضانیا اذعان کرد: اقدام متهورانه دانشجویان پیرو خط امام (ره) یکی از بی‌نظیرترین حرکت‌های متعالی در تاریخ انقلاب‌های اصیل و مردمی در جهان بود که ضمن شکست شوکت آمریکا، ذلت و خواری اهریمن جنایتکار را به همه جهانیان ثابت کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه زمان زیادی از آفرینش این مهم نمی‌گذرد اما ابعاد و آثارش هنوز به عنوان یک حرکت بنیانی و قدرتی در صحنه سیاست داخلی و خارجی ایران اسلامی اثرگذار است.

فرماندار تویسرکان افزود: اقدام استراتژیک بی‌بدیل 13 آبان 58 استکبار جهانی و ایادی دست‌نشانده آن را در بن‌بستی تاریخی گرفتار کرد و دشمن برای حفظ حاکمیت قلدرمنشانه خود بر ملت‌های دنیا به خاطر وحشت از اقدامات خدامحوری مردم ایران به رهبری امام (ره)، تهدیدات خود را در قالب‌های مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد.

وی جرقه نخستین روزنه‌های امید در نهان وجودی تمام انسان‌های آزادی‌خواه را برای ظلم‌ستیزی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو راه امام (ره) دانست و متذکر شد: تقویت بصیرت، وحدت کلمه، پایداری و مقاومت و واهمه نداشتن از یاوه‌گویی‌های آمریکا و دیگر دشمنان وابسته به زر و زور عناصر مهم در فراگیری همه‌جانبه بیداری اسلامی و رهایی ملت‌های در بند سردمداران کفر است.

رضانیا خیزش ملل جهان به ‌ویژه مردم آمریکا علیه نظام استعمار و استثمار را نشان از شکست و سقوط نظام سرمایه‌داری غرب خواند و افزود: آمریکا امروز با فرافکنی سعی دارد نگاه و توجه مردم در سراسر گیتی را از حوداث و رویدادهای اخیر در جهان تغییر دهد.

وی حضور در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان را تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا خواند و افزود: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی روز عظمت و اقتدار و حقانیت ملت ایران در برابر حاکم و قدرتی است که جوانان این سرزمین پایه‌های آن را بنیان نهادند و مقابله با آن را در افکار عمومی دنیا حک کردند.

فرماندار شهرستان تویسرکان تأکید کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای آگاهانه حضرت امام خمینی (ره) و زعامت مقام معظم رهبری روحیه استکبارستیزی در بین ملت‌های عدالت‌خواه، حق‌طلب، آزاد و بیدار و در سراسر کره خاکی گسترش یافته است.

وی حفظ وحدت ملی، استقامت و پایداری هوشمندانه در برابر توطئه‌های استکبار جهانی و پیروی محض از رهبری را پیام یوم‌الله 13 آبان دانست و افزود: ملت ایران طی 34 سال گذشته به همه جهانیان ثابت کرد که هرگز در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی تسلیم نخواهد شد و با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در جبهه استکبارستیزی و برای دستیابی به حقانیت نظام اسلامی منسجم، محکم و رو به جلو حرکت می‌کند.

راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، روز جمعه 12 آبان سال جاری از محل برگزاری نماز جمعه شهرستان تویسرکان آغاز و در ابتدای میدان امام خمینی (ره) با قرائت قطعنامه و اجرای برنامه‌های خاص این روز پایان خواهد یافت.

انتهای پیام/آ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول