اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی:

حفظ و پاسداشت ارزش‌های یوم الله 13 آبان مهم است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لردگان در مجلس بر حفظ و پاسداشت ارزش‌های یوم الله 13 آبان تاکید کرد.

حفظ و پاسداشت ارزش‌های یوم الله 13 آبان مهم است

مجید جلیل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با گرامیداشت هفته بسیج دانش‎آموزی گفت: این هفته فرصت مناسبی است تا مقام و جایگاه دانش‎آموزان حماسه‎آفرین کشور که تاکنون در مقاطع حساس به خوبی نقش‎آفرینی کرده‌اند پاس داشته شود.

وی با اشاره به نقش نسل جوان در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب، افزود: نسل جوان قشر مهم و تاثیرگذاری در جامعه به شمار می‎رود و توجه بیش از پیش به این قشر در جامعه کنونی یکی از ضرورت‌هاست.

جلیل در ادامه به یوم‌الله 13 آبان اشاره کرد .و گفت: این روز از ایامی است که در آن رویدادهای مهمی شکل گرفته و به یکی از افتخارات ملت ایران تبدیل شده است.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حفظ و پاسداشت ارزش‌های یوم الله 13 آبان تاکید کرد و افزود: اهمیت یوم‌الله 13 آبان به اندازه‌ای بود که امام خمینی(ره) آن را به عنوان انقلاب دوم اعلام کرد و این روز توانست در روند تداوم انقلاب اسلامی تاثیر بسیاری مهمی داشته باشد.

جلیل با تاکید بر انتقال ارزش‌های یوم‌الله 13 آبان به نسل جوان امروز، اظهار داشت: 13 آبان از ذخایر معنوی و فرهنگی کشور است که باید به نحو مطلوبی به نسل‌های جوان کشور منتقل شود.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن، تصریح کرد: دشمن با توطئه‌ها و ترفندهای گوناگون نسل جوان کشور را مورد هدف خود قرار داده و قصد دارد روحیه استکبارستیزی را از آن‌ها بگیرد.

جلیل افزود: بر همین اساس ضروری است تا با انتقال ارزش‌های اسلام و انقلاب نسل جوان را در برابر هجمه‌های دشمن بیمه کرد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول