اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

یوم‌الله 13 آبان باید برای نسل جوان تبیین شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: یوم‌الله 13 آبان به عنوان یکی از مهمترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان تبیین شود.

یوم‌الله 13 آبان باید برای نسل جوان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی ظهر امروز در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: یوم‌الله 13 آبان یکی از وقایع مهم انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: 13 آبان از رویدادهای ماندگار و تأثیرگذار انقلاب اسلامی است که نقش بسزایی در به ثمر رسیدن این نهضت الهی داشت.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: 13 آبان به عنوان یکی از رویدادهای مؤثر باید برای نسل جوان تبیین و تشریح شود تا آنان در جریان این وقایع قرار گیرند.

لطفی تصریح کرد: امام خمینی(ره) پرچمدار مبارزه با استکبار بوده و امروز نهضت بیداری اسلامی نشأت گرفته از آرا و اندیشه‌های تابناک امام راحل است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: در حال حاضر نیز دشمن با استفاده از ترفندهای مختلف در صدد تضعیف انقلاب و نظام اسلامی است که به خیال واهی خود می‌تواند موفق شوند اما با توکل بر خدا و اتحاد ملت این مشکلات نیز بر طرف می‌شود.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده که استقامت مردم و همبستگی ملی راهکار مناسب نقش بر آب شدن توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول