اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نویسنده کتاب «روزخدا»:

موضوع تسخیر لانه جاسوسی آمریکا همواره زنده است

خبرگزاری فارس: نویسنده کتاب «روز خدا» گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا همواره موضوعی زنده برای نسل کنونی به ویژه دانشگاهیان است.

موضوع تسخیر لانه جاسوسی آمریکا همواره زنده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری فارس، سید محمدهاشم‌‌ پوریزدان‌پرست اظهار داشت: با توجه به اینکه نسل کنونی به ویژه دانشگاهیان ادامه‌دهنده راه نسل سابق و پیرو خط امام هستند همواره از کتاب‌ها و موضوعات مربوط به تاریخ انقلاب به ویژه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و حادثه طبس استقبال مناسبی انجام می‌دهند.

وی در مورد انتخاب موضوع کتاب «روز خدا» افزود: با توجه به کمبودهایی که در زمینه بیان مسائل مربوط به تسخیر لانه جاسوسی وجود داشت، تصمیم گرفتم بخشی از خاطرات آن دوران را به نگارش درآورم.

نویسنده کتاب «روز خدا» ادامه داد: در این کتاب خاطرات و مشاهدات خود در ماه نخست تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را به صورت روزشمار به رشته تحریر درآورده‌ام.

پوریزدان‌پرست اضافه کرد: در کتاب «روز خدا» تلاش شده تا موضع‌گیری‌های امام، حمایت‌های مردمی و عکس‌العمل دشمنان در مورد موضوع تسخیر لانه جاسوسی آمریکا مطرح شود.

وی همچنین از چاپ دو کتاب خود در حوزه هنری خبر داد و خاطرنشان کرد: حوزه هنری در زمینه چاپ کتاب فعالیت‌های مناسبی را انجام داده است و تلاش کرده تا آثار چاپ شده به گونه‌ای باشد که مورد استقبال مردم به ویژه جوانان قرار گیرد.

سید محمدهاشم‌ پوریزدان‌پرست سال 34 در شیراز متولد شد.

وی لیسانس رشته اقتصاد از دانشگاه شهید بهشتی، فوق‌لیسانس  این رشته از دانشگاه تربیت مدرس و دکترای اقتصاد از دانشگاه علامه است.

سید محمدهاشم‌ پوریزدان‌پرست هم‌اکنون استاد دانشگاه شیراز در رشته اقتصاد است و علاوه بر آن به تدریس دروس انقلاب نیز می‌پردازد.

کتاب‌های سه جلدی «دوران انقلاب»، «خاطرات پوریزدان‌پرست»، «خاطرات جنگ تا حصر آبادان»، «روز خدا» و «تسخیر لانه جاسوسی» از آثار چاپ شده سید محمدهاشم پوریزدان‌پرست است.

هم‌اکنون دو جلد از آثار سید محمدهاشم پوریزدان‌پرست زیر چاپ است و در آینده نزدیک به بازار عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول