اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان شهرکرد:

تبیین ارزش‌های یوم‌الله 13 آبان یک ضرورت است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: تبیین ارزش‌های یوم‌الله 13 آبان در جامعه با توجه به هجمه‌های گوناگون دشمن یک ضرورت است.

تبیین ارزش‌های یوم‌الله 13 آبان یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کاظمی بعدازظهر امروز در ستاد هماهنگی برنامه‌های یوم‌الله 13 آبان این شهرستان اظهار داشت: یوم‌الله 13 آبان یکی از مهم‌ترین و بزرگترین رویدادهای کشور است و پاسداشت ارزش‌های این روز از ضرور‌ت‌ها در جامعه به شمار می‌رود.

وی بر ضرورت تبیین ارزش‌های یوم‌الله 13 آبان در جامعه تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه دشمن همواره جوانان و نوجوانان ما را هدف هجمه‌های خود قرار داده، ضروری است تا با تبیین و انتقال ارزش‌های یوم‌الله 13 آن‌ها را در برابر این هجمه‌ها بیمه کنیم.

کاظمی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این شهرستان در هفته بسیج دانش‎آموزی، تصریح کرد: دانش‌آموزان سرمایه‌های این کشور به شمار می‎روند که باید تا می‌توان از این قشر مهم و حیاتی کشور حمایت به عمل آورد و آن‌ها را در برنامه‌های اجتماعی مشارکت داد.

فرماندار شهرستان شهرکرد بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان این شهرستان تاکید کرد و افزود: با برپایی باشکوه راهپیمایی 13 آبان و حضور اقشار و گروه‌های مختلف در این راهپیمایی بار دیگر به دشمنان کشور نشان خواهیم داد که محکم و مقاوم در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و نظام ایستاده‌ایم.

کاظمی با محکوم کردن توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، تصریح کرد: راهپیمایی امسال یوم‌الله 13 آبان باید به شکل هر چه باشکوه‌تر جواب کوبنده‌ای به هتاکان به ساحت مقدس پیامبر(ص) باشد.

وی ادامه داد: این راهپیمایی تنها مختص به دانش‌آموزان نیست و همه اقشار جامعه به ویژه دانشجویان نیز در این راهپیمایی حضور حماسی و پررنگ خواهند داشت.

کاظمی خاطرنشان کرد: باید با یک برنامه‌ریزی دقیق و منظم برنامه‌های یوم‌الله 13 آبان را به گونه‌ای اجرا کرد که تنها به روز دانش‎آموز مختص نشود و برای همه اقشار جامعه برنامه‌های ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پبام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول