اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی:

13 آبان یکی از شعائر الهی و دینی جامعه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: یوم‌الله 13 آبان یکی از شعائر الهی و دینی جامعه اسلامی ما به شمار می‎رود.

13 آبان یکی از شعائر الهی و دینی جامعه است

سعید زمانیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده، اظهار داشت: حسین فهمیده نوجوان 13 ساله‌ای بود که با شجاعت تمام در برابر دشمنان کشور ایستاد و منجر به شکست و نابودی آن‌ها شد.

وی بر ضرورت تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال این ارزش‌ها به نسل جوان تاکید کرد و گفت: شهید حسین فهمیده الگویی والا برای جوانان و نوجوانان کشور به شمار می‎رود و ضروری است تا این الگوها را هر چه بیشتر به نسل جوان معرفی کنیم.

زمانیان به نقش دانش‎آموزان در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دانش‎آموزان و در واقع جوانان و نوجوانان سرمایه‌های ارزشمند این کشور به شمار می‎روند و همواره در مقاطع مهم و حساس کشور نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با اقدامات خود در شکل‌گیری نهضت اسلامی نقش بسزایی ایفا کردند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، ظلم‌ستیزی را مهم‌ترین شاخص دانش‎آموزان بسیجی عنوان کرد و گفت: مبارزه با ظلم و ستم، حضور فعالانه در راهپیمایی‌ها، تعطیلی مدارس و همراهی با مردم انقلابی از جمله اقداماتی بود که این افراد در حین انقلاب از خود نشان دادند.

زمانیان با اشاره به یوم‌الله 13 آبان، تصریح کرد: 13 آبان از رویدادهای مهم و تاریخی کشور ما به شمار می‎آید که باید تا می‌توان این روز بزرگ را گرامی‎ داشت.

وی با بیان اینکه 13 آبان یکی از شعائر الهی و دینی جامعه اسلامی ما به شمار می‎رود، اظهار داشت: راهپیمایی روز 13 آبان یکی از اقداماتی است که می‌تواند ارزش‌های این روز مهم را حفظ و به نسل‌های بعد انتقال دهد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر همین اساس ضروری است تا با برپایی هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی 13 آبان، ارزش‌های این روز حماسی و بزرگ را هرچه بیشتر پاس بداریم.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول