اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان البرز:

13 آبان امسال متفاوت از گذشته است / راهپیمایی 13 آبان در 12 آبان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان البرز گفت: با توجه به اهانت اخیر مستکبران به پیامبر اکرم (ص)، راهپیمایی 13 آبان امسال متفاوت و باشکوه‌تر از سال‌های پیش یک روز زودتر در 12 آبان ماه در شهرستان البرز برگزار می‌شود.

13 آبان امسال متفاوت از گذشته است / راهپیمایی 13 آبان در 12 آبان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، داوود بهرامی فرمانده سپاه شهرستان البرز بعد از ظهر امروز در جلسه شورای ادارات شهرستان البرز که با حضور مسئولان شهرستان البرز و معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین، مدیرکل سیاسی استانداری قزوین و فرماندار آوج در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهانت اخیر مستکبران به پیامبر اکرم (ص)، راهپیمایی 13 آبان امسال متفاوت و باشکوه‌تر از سال‌های پیش برگزار می‌شود.

وی در ابتدا ضمن گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد: راهپیمایی امسال روز 13 آبان چشم‌گیرتر از سال‌های پیش برگزار می‌شود و بسیجیان نیز حضوری گسترده در این راهپیمایی خواهند داشت.

فرمانده سپاه شهرستان البرز در خصوص روز راهپیمایی اذعان کرد: راهپیمایی 13 آبان یک روز زودتر و در روز جمعه 12 آبان بعد از نماز جمعه برگزار خواهد شد.

داوود بهرامی در ادامه خطاب به مسئولان شهری بیان کرد: از مسئولان شهرداری و شورای اسلامی شهر الوند خواستاریم تا فضای شهر را برای هفته آتی با نصب پلاکاردهای گوناگونی مزین به فرهنگ بسیج و بسیجی کنند.

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیج بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: شاخصه بسیجیان بصیرت و الگوی آنان حضرت ابوالفضل العباس (ع) است.

فرمانده سپاه شهرستان البرز ادامه داد: شهادت‌طلبی بسیجیان از نهضت امام حسین (ع) سرچشمه می‌گیرد و حضرت زینب کبری (س) الگوی زنان و دختران بسیجی است.

داوود بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با همکاری و تلاش مسئولان شهرستان البرز بتوانیم برنامه‌های متنوعی را در سطح شهرستان اجرا کنیم.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه لیست برنامه‌های سپاه شهرستان البرز در هفته بسیج تقدیم اعضای شورای اداری البرز شد و فرمانده سپاه البرز از مسئولان شهرستان خواست تا برنامه‌های خود در هفته بسیج را هرچه زودتر در اختیار ناحیه مقاومت بسیج سپاه البرز قرار داده تا برنامه‌ریزی‌های مناسب در راستای اجرای هرچه بهتر مراسم این هفته صورت گیرد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول