اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه انصارالمهدی زنجان:

دانش‌آموزان سربازان حوزه جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: دانش‌آموزان به عنوان سربازان حوزه جنگ نرم محسوب می‌شوند.

دانش‌آموزان سربازان حوزه جنگ نرم هستند

رضا حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: برگزاری یادواره 36 هزار دانش‌آموز شهید کشور از برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی محسوب می‌شود که به منظور گرامیداشت 13 آبان در زنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین نسل جوان از اهداف برگزاری این یادواره است، افزود: آشنایی نسل جوان جامعه با راه شهدا از دیگر اهداف برگزاری این یادواره محسوب می‌شود.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه 90 درصد شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس 11 تا 30 سال بودند، افزود: رزمندگان اسلام توانستند با اهدای خون خود درخت انقلاب را آبیاری کنند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان به عنوان سربازان حوزه جنگ نرم محسوب می‌شوند، افزود: ضروری است مربیان به عنوان فرماندهان این جنگ تربیت دانش‌آموزان را به عهده بگیرند.

حسینی بر ضرورت حضور دانش‌آموزان به همراه اولیاء در راهپیمایی 13 آبان تاکید کرد و گفت: حضور پرشور و گسترده آحاد جامعه در راهپیمایی 13 آبان موجب کوری چشم دشمنان می‌شود.

وی با بیان اینکه از دوران ستمشاهی همواره دو بلوک شرق و غرب بر دنیا سیطره داشته است، افزود: سفارتخانه آمریکا در کشورهای مختلف با هدف سیطره بر کشورهای جهان فعالیت‌های جاسوسی مختلفی انجام داده است.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه ایادی استکبار در جنگ سخت با مشکل مواجه شده است، افزود: اخذ اطلاعات لازم از کشورها و آغاز جنگی دیگر از برنامه‌های دشمنان در کشور بود که با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا این مهم فراهم نشد.

وی با بیان اینکه آگاهی و بصیرت مردم ایران موجب شده است تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود، افزود: ملت ایران همواره در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده و این ایستادگی موجب پیروزی در برابر زورگویی‌های استکبار شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول