اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج اساتید:

دانشگاه‌ها به دنبال معرفت‌افزایی فرماندهان و افسران جنگ نرم باشند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: امروز صحنه بین‌الملل صحنه تقابل جمهوری اسلامی ایران با آمریکا است و دانشگاه‌ها باید به عنوان هدف اصلی دشمن در جنگ نرم به دنبال معرفت‌افزایی فرماندهان و افسران جنگ نرم باشند.

دانشگاه‌ها به دنبال معرفت‌افزایی فرماندهان و افسران جنگ نرم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سهراب صلاحی پیش‌ازظهر امروز در نهمین کارگاه آموزش تخصصی جنگ نرم بسیج اساتید استان اظهار کرد: امروز دشمن با جنگ نرم و تهاجم‌های فرهنگی درصدد ضربه زدن به ایران است، اما ایران اسلامی تمام اندیشه‌ها و اهداف دشمن را به چالش می‌کشاند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا و جهان غرب همواره درصدد ایجاد خدشه به ریشه‌های نظام و انقلاب اسلامی ایران است، ادامه داد: بنا به فرموده امام خمینی(ره) آمریکا جرأت و جسارت حمله به جمهوری اسلامی ایران را ندارد و تمام تلاش‌های آمریکا برای ضربه زدن به ایران ناکام می‌ماند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه رزمندگان و شهدای هشت سال جنگ دوران دفاع مقدس قدرت نظامی غرب و 52 کشور نظامی را نابود کردند و به پیروزی رسیدند، تصریح کرد: فروپاشی شوروی پس از جنگ عراق علیه ایران یکی از رخداد‌های مهم در عرصه بین‌المللی بوده است.

وی ظهور انقلاب اسلامی ایران را مهم‌ترین دلیل فروپاشی شوروی دانست و اضافه کرد: رشادت و دلیری‌های ایران در جنگ با عراق سبب الگو‌سازی برای جمهوری اسلامی ایران شد و آمریکایی‌ها همواره درصدد جایگزین کردن الگویی به جای الگوی ایران اسلامی در جهان هستند.

صلاحی با اشاره به اینکه حرکت اصولی ایران در مقابل دشمنان سبب پیروزی و موفقیت ایران در جنگ با عراق شده است، تاکید کرد: در بحبوحه موشک باران علیه ایران جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای حاضر به عقب‌نشینی نشد و همواره با تمام توان خود برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب در مقابل دشمن ایستاده است.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی خط قرمزی برای جهان اسلام است و این رژیم و استکبار جهانی همواره برای سست شدن پایه‌ها و ریشه‌های جهان اسلام تلاش می‌کنند، افزود: جمهوری اسلامی ایران از نظر جغرافیایی به عنوان غرب آسیا و از نظر تمدنی نیز مرکز جهان اسلام به شمار می‌رود.

رئیس سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه قدرت نرم با انقلاب اسلامی ایران ظهور پیدا کرده است، گفت: در حال حاضر مؤلفه‌های قدرت تغییر کرده است و استکبار جهانی به این موضوع دست یافته است که استکبار کهن و استعمار جدید جوابگو نیست.

صلاحی هویت‌بخشی به سیاست خارجی را سیاست نخست آمریکا در جنگ با جهان اسلام دانست و اضافه کرد: در گذشته آمریکا با تکیه بر کمونیسم سیاست تهاجمی خود را بر علیه کشور‌های مسلمان توجیه کرده اما در حال حاضر آمریکا برای توجیه سیاست تهاجمی خود به دنبال یک روش جدید است.

وی تصریح کرد: امروز صحنه بین‌الملل صحنه تقابل جمهوری اسلامی ایران و انقلاب با آمریکا است و دانشگاه‌ها باید به عنوان هدف اصلی دشمن در جنگ نرم به دنبال معرفت‌افزایی و بصیرت‌افزایی فرماندهان و افسران جنگ نرم باشند.

انتهای پیام/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول