اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زرند:

توسعه ورزش سلاحی برای مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرماندار زرند گفت: دشمنان با تهاجم فرهنگی می‌خواهند نسل نوجوان و جوان ما را با برنامه‌های جنگ نرم مورد تخریب قرار دهند که توسعه ورزش بهترین سلاح برای مقابله با این جنگ و دور ساختن جوانان از فرهنگ‌های غربی است.

توسعه ورزش سلاحی برای مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی طی مراسمی امروز از مدال‌آوران 16 تیم شرکت کننده شهرستان زرند در  المپیاد کرمانیان در رشته‌های مختلف با اهدای لوح تقدیر و هدایایی توسط فرماندار تجلیل شدند.

رضا کرمی در این آیین توسعه فرهنگ ورزش ‌را یکی از ابزارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان با تهاجم فرهنگی می‌خواهند نسل نوجوان و جوان ما را با برنامه‌های جنگ نرم مورد تخریب قرار دهند که توسعه ورزش بهترین سلاح برای مقابله با این جنگ و دور ساختن جوانان از فرهنگ‌های غربی است.

وی افزود: باید مسئولان ورزش با برنامه‌‌های مختلف ورزشی و تقویت روحیه ورزشکاران بتوانند در گسترش فرهنگ ورزش در جامعه تلاش کنند.

کرمی با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران کشور به ویژه ورزشکاران شهرستان زرند در میدان‌های مختلف تصریح کرد: امروز ورزشکاران کشور بارها موفق شده‌اند، پرچم پر‌افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در میدان‌های جهانی به اهتزاز در‌آورده که این نشان از توانمندی و غیرتمندی جوانان ورزشکار ‌دارد.

حجت سلطانی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند نیز اظهار داشت: شهرستان زرند در المپیاد کرمانیان موفق به کسب 13 مدال طلا، 9 مدال نقره و 11 مدال برنز شده است.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول