اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی جنگ نرم

جنگ نرم گفتمان غالب بر دانشگاه‌ها می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: دانشگاه‌ها با برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی جنگ نرم، گفتمان غالب بر دانشگاه‌‌ها را به یک گفتمان جنگ نرم تبدیل می‌کنند.

جنگ نرم گفتمان غالب بر دانشگاه‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا احسان‌دوست بعد از ظهر امروز در حاشیه سومین روز از نهمین دوره آموزش تخصصی جنگ نرم ویژه اساتید بسیجی دانشگاه‌های سراسر استان اظهار کرد: از حدود پنج سال گذشته بحث جنگ نرم توسط رهبر معظم انقلاب در محیط کشور ایران مطرح شده است.

وی با بیان اینکه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اساتید دانشگاه‌ها به عنوان فرماندهان و دانشجویان نیز به عنوان افسران جنگ نرم هستند، ادامه داد: این افراد باید در تمام عرصه‌ها برای دفاع از این مرز و بوم به مقابله با تهاجم‌های جنگ نرم بپردازند.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به این موضوع آشنایی اساتید بسیجی دانشگاه‌ها به صورت علمی با موضوع جنگ نرم و قدرت نرم از مهم‌ترین نیاز‌های کشور تلقی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه انجام کادر‌سازی مناسب برای اساتید بسیجی دانشگاه‌ها در حوزه جنگ نرم نیز یکی از مهم‌ترین نیاز‌های کشور به شمار می‌رود، افزود: تربیت اساتید دانشگاه‌ها در حوزه جنگ نرم سبب توانایی کشور برای مقابله با تهاجم‌های فرهنگی می‌شود.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به ضرورت آشنایی دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها با تهدید‌های دشمن در جنگ نرم تاکید کرد: دانشگاه‌ها با برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی جنگ نرم گفتمان غالب بر دانشگاه‌‌ها را به یک گفتمان جنگ نرم تبدیل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه موضوع جنگ نرم باید در حوزه آموزشی کشور و در محیط‌های دانشگاهی نهادینه شود، ادامه داد: تا زمانی که این موضوع در محیط دانشگاهی محقق نشود، امکان مقابله با تهاجم‌های دشمن در جنگ نرم وجود ندارد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول