اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش‌ازظهر امروز

دوره آموزش تخصصی جنگ نرم در دانشگاه اصفهان برگزار شد

خبرگزاری فارس: پیش‌ازظهر امروز دوره آموزش تخصصی جنگ نرم ویژه اساتید بسیجی دانشگاه‌های سراسر استان در دانشگاه اصفهان برگزار شد.

دوره آموزش تخصصی جنگ نرم در دانشگاه اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیش‌ازظهر امروز دانشگاه اصفهان برای بصیرت‌افزایی اساتید بسیجی دانشگاه‌های سراسر استان اقدام به برگزاری دوره آموزش تخصصی جنگ نرم کرده است.

نهمین دوره از این دوره آموزش تخصصی از امروز در این دانشگاه آغاز شده و جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان اصفهان به مدت سه روز در برنامه‌های آموزشی جنگ نرم حضور می‌یابند.

هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی و تخصصی آشنایی اساتید با مقوله جنگ نرم و ضرورت برخورداری دانشگاه‌ها از جنگ نرم است و برگزاری این دوره‌ها در میان این قشر از جامعه سبب افزایش بصیرت و آگاهی اساتید به عنوان فرماندهان جنگ نرم محسوب می‌شود.

دوره آموزش تخصصی جنگ نرم ویژه اساتید بسیجی دانشگاه‌های سراسر استان در دانشگاه اصفهان برگزار شد که حدود 150 نفر از اساتید بسیجی دانشگاه‌های دولتی، پیام‌نور و آزاد اسلامی استان در این کارگاه آموزش تخصصی شرکت کردند.

امروز دانشگاه‌ها، اساتید و دانشجویان موجود در سراسر کشور در جنگ نرم هدف اصلی دشمن هستند و غرب و استکبار جهانی همواره درصدد ایجاد تهاجم‌های فرهنگی در میان این قشر از جامعه است اما برگزاری این دوره‌های آموزش تخصصی برای اساتید سبب معرفت‌افزایی این افراد برای مقابله با تهاجم‌های دشمنان در جنگ نرم می‌شود.

نهمین دوره آموزش تخصصی جنگ نرم ویژه اساتید بسیجی دانشگاه‌های سراسر استان تا 28 مهر ماه امسال در دانشگاه اصفهان ادامه دارد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول