اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق سپاه لنده:

سپاه علمدار مبارزه با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرمانده سابق سپاه لنده گفت: بسیجیان و پاسداران امروز بیش از هر زمان دیگری مورد هدف و تهاجم دشمنان بوده چرا که آن‌ها پیش‌قراولان جنگ نرم و مبارزه با شبیخون فرهنگی دشمن هستند.

سپاه علمدار مبارزه با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید خداداد پاکزادمقدم عصر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه لنده با اشاره به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های سبزپوشان سپاه در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ سخت دیروز تمام شده ولی جنگ امروز با محتوایی نرم از سوی دشمنان به راه افتاده است.

وی افزود: بسیجیان و پاسداران امروز بیش از هر زمان دیگری مورد هدف و تهاجم دشمنان بوده چرا که آنها پیش‌قراولان جنگ نرم و مبارزه با شبیخون فرهنگی دشمن هستند.

فرمانده سابق سپاه لنده گفت: امروز بیش از گذشته باید احساس وظیفه کنیم و نگذاریم خدشه‌ای به انقلاب و آرمان شهدا وارد شود.

سرهنگ پاکزادمقدم با اشاره به زمان تصدی مسئولیت فرماندهی سپاه لنده افزود: مسئولیت‌ها می‌آید و می‌رود اما آنچه می‌ماند خدمات ارزنده و صادقانه یک مسئول به مردم بوده که باقیات و صالحاتی برای مدیر بر جای می‌گذارد.

وی افزود: اگر امروز مسئولان ما در جایگاه مسئولیتی مختلف به خصوص سپاهیان رشید اسلام به موفقیت‌های علمی و تحصیلی و ... رسیده‌اند همه به برکت مدد گرفتن از خون شهدا است.

پاکزادمقدم با بیان اوج حضور و استقبال مردم از رهبری در خراسان شمالی گفت: ملت ایران ملتی ولایت‌مدار و ارزشی بوده که امتحان خود را در برهه‌های مختلف پس داده است.

وی ضمن تجلیل از همراهی مردم لنده در سال‌های تصدی مسئولیت فرماندهی سپاه لنده افزود: افتخار می‌کنم بیش از دو دهه خدمت خود را در کنار مردم ولایت‌مدار لنده سپری کردم.

سرهنگ سید خداداد پاکزادمقدم نزدیک به 22 سال از خدمت خود را در سپاه ناحیه لنده سپری کرد و در این مدت مسئولیت‌هایی نظیر معاونت امور مالی، جانشینی و فرماندهی سپاه ناحیه لنده را دارا بوده است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول