اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان:

بانوان نقش مهمی در مقابله با جنگ نرم دارند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: نقش بانوان در مقابله با جنگ نرم دشمنان انکارناپذیر است.

بانوان نقش مهمی در مقابله با جنگ نرم دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان بخشعلی دهقائدی بعد از ظهر امروز در نشست کارگروه بانوان فرمانداری دشتستان اظهار داشت: در طول تاریخ اسلام زنان همواره اثرگذار بوده‌اند و در همه عرصه‌ها با حضور فعال و مؤثر نقش‌آفرینی کرده‌اند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: نقش‌آفرینی زنان جامعه اسلامی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در دوران دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست.

دهقائدی با اشاره به نقش بانوان در مقابله با جنگ نرم دشمنان بیان داشت: امروز دشمنان استراتژی مقابله و جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی را به شبیخون فرهنگی و جنگ نرم تغییر داده‌اند و نقش بانوان در مقابله با جنگ نرم دشمنان انکارناپذیر است.

وی اضافه کرد: امروز ضد ارزش‌هایی که با طراحی دشمن برای پایمال کردن ارزش‌های انسانی و الهی در جامعه رواج یافته زنگ خطری برای سست کردن و گسستن بنیان محکم خانواده‌ها است و باید با انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی مناسب با این ضد ارزش‌ها مقابله کنیم.

این مسئول اذعان داشت: پایبندی به ارزش‌های والای الهی و آرمان‌های امام راحل و شهدا مسیر روشنی برای عبور بی‌خطر از این ترفندها و نیرنگ‌های دشمن و حفظ ایمان، آبرو، شرف و آرامش و سلامت خانواده‌ها است و همه ما باید در این مسیر حرکت کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان عنوان کرد: بصیرت‌افزایی از مسائل مهمی است که تمامی اقشار و آحاد جامعه باید به‌صورت جدی مورد توجه قرار دهند و بانوان و مادران جامعه نیز باید با عزم جزم در مسیر بصیرت‌افزایی تلاش کنند.

مسئول کارگروه بانوان و خانواده فرمانداری دشتستان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد کارگروه و فعالیت‌های فرهنگی بانوان در ایام مختلف سال گفت: حضور فعال و خودجوش بانوان فرهیخته شهرستان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و کارآفرینی ستودنی است.

صدیقه عابدی‌پور بیان داشت: نقش برجسته زنان و بانوان در جامعه اسلامی و کارکردهای این قشر در خانواده بسیار مهم است که باید این امر مهم از طریق دستگاه‌های فرهنگی، رسانه‌ها و مدارس دخترانه تشریح و فرهنگ‌سازی شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول