اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیر سیاری

جوانان را باید در برابر جنگ نرم مقاوم سازیم

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مقابل هجمه‌های فرهنگی باید جوانان را به گونه‌ای پرورش دهیم تا در برابر جنگ نرم دشمن مقاوم سازیم.

جوانان را باید در برابر جنگ نرم مقاوم سازیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، امیر حبیب‌الله سیاری پیش از ظهر امروز در حاشیه اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی نیروی دریایی ارتش در سیرجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جشنواره کارکنان نمونه وظیفه در بخش‌های قرآنی اعم از حفظ‌، قرائت‌، مفاهیم و اذان و در رشته‌های مختلف ورزشی به صورت تخصصی به رقابت می‌پردازند.

وی بیان داشت: اگر چه در مرحله اول این مسابقات در پایگاه‌ها‌ و مراکز دریایی کشور تمام‌ جوانان زیر پوشش شرکت می‌کنند تا به بحث‌های مختلف پرورش جسم، روح و روان در کنار آموزش‌های نظامی و تخصصی دفاعی بپردازند. 

سیاری سیاست نیروی دریایی در خودسازی، پرورش و آموزش در ابعاد جسمی و معنوی در کنار آموزش‌های لازم با برنامه‌ریزی و ضروری اعلام کرد و افزود‌: جوانی که به خدمت سربازی وارد می‌شود، باید به گونه‌ای تربیت شود و آموزش ببیند که پس از خدمت هم‌وطن و مدافع کشور باشد و بتواند در تمام‌ عرصه‌های مختلف به دفاع از ارزش‌های مملکت بپردازد. 

وی جشنواره‌ها و مسابقات قرآنی و مذهبی را برای پرورش روحی، بصیرت و اعتقاد کامل عنوان کرد و گفت: ما در مقابل هجمه‌های فرهنگی باید جوانان را به گونه‌ای پرورش دهیم که جنگ فرهنگی و جنگ نرم دشمن که جوانان را نشانه گرفته، مقاوم سازیم.

سیاری ابراز داشت: این جوان اگر در کنار آموزش‌های نظامی که لازمه یادگیری برای هر جوان ایرانی است، مقاوم در برابر توطئه‌های فرهنگی که خواسته ولایت و رهبری است، صورت می گیرد و در مسابقات و جشنواره‌های ورزشی نیز جسم پرورش می‌یابد.

وی عنوان کرد: جوانی که وارد عرصه سربازی می‌شود، پس از سربازی و در جامعه از لحاظ جسمی نیز متفاوت است و باید بتواند همیشه سرباز و مدافع کشور و دین‌ باشد که‌ نهایت هدف ما است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول