اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان:

زنده نگه‌داشتن یاد شهدا بهترین راه مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: جامعه برای مقابله با تهاجم فرهنگی و نرم دشمنان نیازمند زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا است.

زنده نگه‌داشتن یاد شهدا بهترین راه مقابله با جنگ نرم است

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس دورانی بی‌نظیر برای ملت ایران محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در این دوران شهدا و رزمندگان حماسه‌های بی‌بدیلی را خلق کردند، افزود: به صورت ویژه شهدای گمنام با خلق حماسه‌های بی‌نظیر در اذهان جامعه باقی مانده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به تدفین شهدای گمنام در استان یادآور شد: حضور پرشور مردم برای استقبال از شهدا این پیام را به جامعه جهانی ارائه کرد که هنوز یاد شهدا در خاطر مردم ماندگار است.

وی با بیان اینکه شهدا برای عزت، استقلال و حفظ تمامیت ارضی کشور تا پای جان در برابر دشمنان ایستادند، خاطرنشان کرد: ضروری است یاد و خاطره شهدا با برگزاری چنین برنامه‌هایی همواره زنده نگه‌داشته شود.

حجت‌الاسلام معبودی با اشاره به اینکه جامعه برای زنده‌ماندن نیازمند جانثاری و فداکاری افراد جامعه است، یادآور شد: با حضور شهدای گمنام در جامعه جوانان و نوجوانان با یاد و راه و شهدا بیشتر آشنا می‌شوند.

وی بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه تاکید کرد و گفت: آشنایی جوانان و نسل جدید جامعه با برجستگی‌های اخلاقی شهدا موجب زنده نگه‌داشتن یاد شهدا در جامعه می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه باید روحیه شهادت‌طلبی و مبارزه به طور مستمر در جامعه ساری و جاری باشد، یادآور شد: باید با همین روحیه به مقابله با توطئه‌های دشمنان رفت.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول