اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌ جمعه بیرجند:

باید لشکر سایبری در جنگ نرم ساماندهی شود

خبرگزاری فارس: امام ‌جمعه بیرجند با اشاره به اهمیت آمادگی جوانان در جنگ نرم گفت: باید لشکر سایبری در جنگ نرم ساماندهی شود.

باید لشکر سایبری در جنگ نرم ساماندهی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام علی رضایی بیرجندی شنبه‌ شب در اختتامیه نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی خراسان جنوبی بر لزوم فراگیری فناوری‌های جدید تاکید کرد.

وی اظهار کرد: فعالان عرصه فضای مجازی در شرایط فعلی کشور که در جنگ نرم دشمن قرار دارند دارای اهمیت است.

امام ‌جمعه بیرجند اصل حقیقی وجود انسان را رسیدن به حقیقت اصل دانست و گفت: دین اسلام نه دین رهبانیت است و نه دین دنیاپرستی بلکه در این دین آسمانی دنیا سکوی پرشی برای رسیدن به اوج حقیقت است.

رضایی بیرجندی فضای مجازی را یک قدرت در جهان امروز دانست و افزود: با وجود تمام پیشرفت‌های امروز بشر تا زمان ظهور منجی عالم بشریت تنها دو حرف از 27 حرف حقایق هستی کشف می‌شود و 25 حرف دیگر با ظهور موعود الهی به صحنه روزگار نمایان می‌شود.

وی تصریح کرد: فضای مجازی یک قدرت بزرگی است که سال‌ها تنها در اختیار پنتاگون قرار داشته و امروز در اختیار ما نیز قرار دارد و باید از این قدرت علیه استکبار جهانی استفاده کنیم.

امام‌ جمعه بیرجند ادامه داد: امروز دشمنان در عرصه‌های مختلف وارد عمل شده‌اند و اقدامات گوناگونی را انجام داده‌اند و این در حالی است که ولایت مظلوم واقع شده و باید جوانان پیروی از ولایت را به اثبات برسانند.

رضایی بیرجندی تصریح کرد: باید لشکر سایبری را ساماندهی کنیم و در این عرصه پیش رویم و از کم‌کاری در این مسیر بپرهیزیم.

معاون سابق استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم با اشاره به حذف چند شبکه ایران از ماهواره‌های غرب اظهار کرد: این مسئله نشان‌دهنده این است که حقایق اسلام از این تریبون‌ها پخش می‌شده و دشمن این مسئله را برنمی‌تابد.

محمدابراهیم افشاری ادامه داد: امروز عرصه مقابله با دشمن در جنگ نرم فضای سایبری است که باید در این راستا توجه لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول