اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

جوانان ما پیروز میدان جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: جوانان ما پیروز اصلی میدان مقابله با ترفندها و توطئه‌های نظام استکباری هستند و به یقین با هوشیاری جوانان توطئه‌های نظام غرب شکستنی است.

جوانان ما پیروز میدان جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج عصر امروز در نشست با معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: یکی از سنگین‌ترین هجمه‌های سه دهه گذشته را در مقطع کنونی شاهد هستیم که نظام افیونی غرب سعی می‌کند ماهیت و قواره فعالیت جوانان ما را از بین برده و یا محدود کند و در عوض برنامه‌ها و افکار زننده خود را در بین جوانان ترویج داده و القا نماید.

وی جوانان استان اردبیل را معصوم‌ترین و پاک‌ترین جوانان در عرصه فعالیت‌های اجتماعی توصیف کرد و افزود: جوانان دیار اردبیل آراسته به فضایل ائمه اطهار و فرزندان سیدالشهدا هستند که همگی در پاکی و طهارت سعی می‌کنند از همدیگر سبقت بگیرند.

پازاج خاطرنشان کرد: غرب با مشاهده چنین سلامت روحی و فکری از طریق ماهواره و برنامه‌های شرم‌آور سایت‌های مستهجن سعی دارد یک خلأ و اندیشه انحرافی در رفتار و حرکت جوانان ایجاد کند که حضور و ظهور پلیس در مقابله با ترفندهای دشمنان بسیار کارساز و مؤثر افتاده است.

این مسئول از همکاری و همراهی پلیس در آگاهی‌بخشی به جوانان با هدف نیفتادن در دام و تله نظام بیگانه اضافه کرد: اگر برای جوانان برنامه‌ریزی نکنیم به یقین دیگران برای آنها برنامه می‌ریزند که در این برنامه‌ریزی هزینه‌ای سنگین باید پرداخت کنیم.

وی با قدردانی از همت و تلاش فرماندهی انتظامی استان در راه‌اندازی خدمات مشاوره‌ای و آگاهی‌بخشی به جوانان بیان کرد: اصلاح یک جوان در معرض آسیب بالاترین ارزش و عبادت محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بهترین فضا برای حضور جوانان را فضاهای ورزشی و تربیتی مساجد و کانون‌ها اعلام کرد و ادامه داد:‌ در این باب همه وظیفه‌ای خطیر و رسالتی سنگین داریم.

در این نشست معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل نیز یادآور شد: جوانان این استان به تدوین برنامه‌های هدفمند نیاز دارند.

هوشنگ شهبازی ضرورت همکاری مسئولان فرهنگی برای تدوین برنامه‌های هدفمند را یادآور شد و گفت: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی برای رفع مشکلات جوانان و ورزشکاران آماده ارایه مشاوره رایگان در زمینه‌های مختلف و برگزاری کلاس‌های آموزش پیشگیری از جرایم برای آنها است.

وی با گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی افزود: اگر برنامه‌های مشارکتی در این زمینه اجرا شود خروجی آن برای جوانان مفید و مؤثر می‌باشد.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول